تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منشا تروریسم آمریکایی‌ها هستند/ کینه و غضب دشمنان از سپاه به دلیل شکست دادن گروه‌های تروریستی است

ساعت: 17:10 منتشر شده در مورخ: 1398/01/20 شناسه خبر: 1474680

سردار خرّم گفت: به خاطر اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نتوانستند نقشه‌های خودشان را در دنیای اسلام اجرا کنند کینه و غضبشان باعث شده سپاه پاسداران را به نامی اختصاص دهند که همه آن مربوط به خودشان است؛ منشا تروریسم آمریکایی‌ها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عابدین خرّم در جمع نیروهای مسلح و مدیران استانی در خصوص اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی اظهار داشت: به عنوان سربازان ولایت در نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم که مورد غضب شیطان بزرگ و سردمداران استکبار جهانی قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: دلیل تامه این موضوع این است که به پشتیبانی این ملت بزرگ و همرزمی همرزمان عزیزمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح، مسئولین دولت و مجلس و قوه قضائیه همه عرصه‌ها را بر تروریست‌ها تنگ کردیم.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: به خاطر فشار و محدودیتی که برای گروه‌های تروریستی ایجاد شده و اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نتوانستند نقشه‌های خودشان را در دنیای اسلام اجرا کنند، همین کینه و غضبشان باعث شده سپاه پاسداران را به نامی اختصاص دهند که همه آن مربوط به خودشان است؛ منشا تروریسم آمریکایی‌ها هستند.

وی گفت: روزی خود همین‌ها در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کردند که اوباما داعش و النصره را ایجاد کرد و باید پاسخگو باشد اما وقتی دشمن ناکام می‌ماند و نمی‌تواند نقشه‌هایش را اجرایی کند مجموعه‌ی مقدسی مثل سپاه پاسداران را به این نام منتسب می‌کنند که همه این جملات متعلق به خودشان است.

سردار خرّم در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان خادم و نوکر ملت بزرگ ایران هستیم و نوکر مکتب عزیزی هستیم که امام حسین (ع) در راه آن مکتب جانش را فدا کرده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منشا تروریسم آمریکایی‌ها هستند/ کینه و غضب دشمنان از سپاه به دلیل شکست دادن گروه‌های تروریستی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..