تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوءاستفاده تبلیغاتی از امکانات مخابراتی ویژه اطلاع‌رسانی در مواقع بحران و هشدار

برخی کاربران در فضای مجازی اعلام کردند اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از امکانات مخابراتی ویژه‌ی اطلاع‌رسانی در مواقع بحران و هشدار برای تبلیغات استفاده می‌کنند.

بعد از گزارش برخی کاربران مبنی بر سوءاستفاده‌ی تبلیغاتی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از سرویس ویژه‌ی اطلاع‌رسانی بحران، وزیر ارتباطات اعلام کرد به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

سرویس هشدار شرایط بحرانی یک سرویس Cell Broadcast به اختصار CB یا ارتباط سلولی است که برای ارسال گسترده‌ی پیام به وسیله‌ی ارتباطات سلولی استفاده می‌شود. از این سرویس معمولا تحت عنوان سرویس پیام کوتاه فراگیر (CB messages) نیز یاد می‌شود. در بسیاری از کشورها مخابرات از این سرویس برای اطلاع‌رسانی در مورد بلایای طبیعی و هشدار به شهروندان یک منطقه استفاده می‌کند و آمار نشان می‌دهد که استفاده از آن تلفات جانی را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

class 0 message

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات نیز بعد از وقوع سیل در مناطق گلستان اعلام کرد سرویس هشدار شرایط بحرانی اپراتورها آغاز به کار کرده است تا مردم پیش از وقوع سیل از این طریق آگاه شوند و اقدامات لازم را انجام دهند. وی همچنین از مردم خواست که به هشدارهای این سرویس توجه کنند، اما با گذشت چند روز برخی کاربران در فضای توییتر اعلام کردند این سرویس در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول به منظور تبلیغات مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

وزیر ارتباطات نیز به این موضوع واکنش نشان داد و پس از تأیید آن اعلام کرد با این موضوع برخورد خواهد شد. وی در توییت خود نوشت:

شواهد ارائه شده روشن و تخلف آشکار است. هم برخورد می‌کنیم و هم متوقف.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوءاستفاده تبلیغاتی از امکانات مخابراتی ویژه اطلاع‌رسانی در مواقع بحران و هشدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..