تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مستشاری سپاه قدس، نقشه از نیل تا فرات را خنثی کرد/سپاه و حوزه اولین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1398/01/19 شناسه خبر: 1474274

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور مستشاری و معنوی سپاه قدس آنقدر برکت پیدا کرد که نقشه از نیل تا فرات اسراییل و آمریکا خنثی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در دیدار جمعی از سپاهیان استان زنجان با وی، با تبریک حلول ماه شعبان و روز پاسدار، اظهار داشت:  فعالیت های بسیج باید این اطلاع رسانی شود.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در جمع سپاهیان،افزود: این دو بزرگوار علاوه بر شکر گذاری،تشویق و ترغیب سپاه،تاکید و رهنمودهایشان بر بالندگی این نهاد بوده است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه فرمایشات امام و رهبری نشانه دهنده ایمان و اعتقاد این دو بزرگوار به بالندگی و محبوبیت این نهاد است، افزود: سپاه همواره هر آنچه در توان داشته است برای حفظ انقلاب اسلامی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان سپاه را نهادی در خاکریز دفاع از نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: باید این نیرو همواره مجهز به نیاز روز در بعد علمی،معنوی و فنی و سازندگی باشد که خوشبختانه در فنی،سازندگی،صنایع دفاعی و نظامی حرف اول را در منطقه می زند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نظام اسلامی امروز در غرب آسیا تعیین کننده است،افزود: طرح اسراییلی  از نیل تا فرات با وجود اینکه مطالعات عمیقی آماده شده بود به برکت همین اقتدار و حضور بهم خورد.
وی با بیان اینکه حضور مستشاری و معنوی سپاه قدس آنقدر برکت پیدا کرد که نقشه اسراییل و آمریکا خنثی شد،افزود: آمریکا تلاش داشت پایگاه داعش را در خانقین و الانبار که گاهی تا ۳۰ کیلومتر و بعضی جاها کمتر از ۱۰ کیلومتر با مرز ایران فاصله داشت،راه اندازی کند، اما اقتدار نظام اسلامی موجب شد تا امروز ایران در مرزهای اسراییل باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمن دشمن است و هیچ گاه از دشمنی خود دست بر نمی دارد، گفت: نباید از کید دشمن غافل شد.

آیت الله خاتمی دیدار روسا و نخست وزیر کشورهای مختلف را با مقام معظم رهبری و مقامات عالی رتبه ایران داری پیام عنوان کرد و افزود: این اقتدار توسط سپاه قدس محقق شد.
وی با بیان اینکه این حرکت و اقتدار سپاه باید همیشه رو به جلو باشد که اراده الهی نیز بر این امر است،خاطرنشان کرد: این نهاد انقلاب مربوط به یک نفر و دو نفر و یک خط و دو خط نیست.

وی خاطرنشان کرد: سپاه نگهبانی هوشیار و بیدار روی دکل انقلاب اسلامی دیده بانی می کند و نگاهش به کل منطقه نفوذ است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: روح ولایتمداری،معنویت،حضور در صحنه و دشمن شناسی و بصیرت عوامل اصلی پیش رونده است که باید همیشه رصد شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه جوانگرایی و توجه به نیروی جوان فرصتی برای این نیرو محسوب می شود اگر چه این جوانگرایی به معنای پیرزدایی نیست و به همین دلیل مقام معظم رهبری بازنشستگان را وابسته می دانند،افزود: بهای خوبی به این فرمایش رهبری از سوی سپاه استان شده است.
وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری،افزود: اولین مخاطب این بیانیه نزدیکترین افراد به ستون خیمه انقلاب است.

وی سپاه و حوزه را اولین گروه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: پس از این دو نهاد، دانشگاه باید به این بیانیه توجه کند.
امام جمعه زنجان یادآور شد: مقام معظم رهبری تعریف و تمجید و چاپ پوسترنمی خواهند بلکه تببین برای اجرا را خواستار هستند.

وی با اشاره به رونق تولید به عنوان شعار سال،یادآور شد: همگان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی در این زمینه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سپاه باید جلوتر از دیگران در این زمینه طرح ارائه کند،افزود: باید موانع تولید برداشته شده و بسترهای لازم فراهم شود که تجارب سپاه می تواند در این زمینه به کار آید.
وی بر ضروت توجه ویزه به حلقه های صالحین تاکید کردو گفت: پایگاه های مقاومت بسیج باید در داخل مسجد به فعالیت های خود ادامه دهندو

وی آمار راهیان نور استان زنجان را نسبت به جمعیت مطلوب دانست و گفت: انس با روحانیت از ویژگی های سپاه زنجان است.

امام جمعه زنجان برضرورت توجه به کمیت نمازهای جماعت تاکید کرد و گفت: این تعداد حضور در مساجد زیبنده پایتخت شور و شعور حسینی نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مستشاری سپاه قدس، نقشه از نیل تا فرات را خنثی کرد/سپاه و حوزه اولین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..