تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۸ پرونده تخلف صنفی در طرح خدمات سفرهای نوروزی گالیکش تشکیل شد

ساعت: 16:25 منتشر شده در مورخ: 1398/01/19 شناسه خبر: 1474213

رئیس اداره صنعت، معدن و نجارت گالیکش گفت: در طرح خدمات سفرهای نوروزی ۹۸ این شهرستان ۲ هزار و ۵۴۵ بازدید و ۷۶ گشت مشترک در شهرستان انجام گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسن رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با ارائه گزارش عملکرد کمیته نظارت و تنظیم بازار گالیکش در طرح خدمات سفرهای نوروزی ۹۸ این شهرستان گفت: تعداد ۱۱ جلسه با حضور دستگاه‌های نظارتی، اصناف و صنوف مختلف در طرح خدمات سفرهای نوروزی ۹۸ گالیکش برگزار شد.

وی افزود: در قالب این طرح  تعداد ۲ هزار و ۵۴۵ بازدید و ۷۶ گشت مشترک در شهرستان انجام گرفت.

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار شهرستان گالیکش اضافه کرد: در این بازدید‌ها ۷۸ پرونده تخلفاتی نیز تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رزاقی بیان داشت: ۶۳ واحد صنفی خدماتی، دو واحد صنعتی آرد، ۱۱ واحد خبازی به‌عنوان کشیک در این ایام  خدمات‌رسانی می‌کردند.

وی گفت: تعداد ۲۲ واحد صنفی اعم از کیف‌وکفش، پوشاک، خواروبار، پارچه‌فروشی و غیره به‌عنوان فروش فوق‌العاده در ایام طرح نوروز همکاری نمودند.

رزاقی بیان داشت: تعداد ۶۵ کشیک در حوزه نظارت در این ایام مشغول خدمات‌رسانی و پاسخ‌گویی به شکایات مردمی و مسافران محترم بودند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش اظهار داشت: در طرح تنظیم بازار امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج، ۳۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر، ۱ث۳ هزار و ۳۱۰ کیلوگرم مرغ، ۹ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گرم، ۳۰ هزار کیلوگرم سیب و پرتقال و هزار و ۶۵۰ کیلوگرم قند توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد تنظیم بازار گالیکش در سال 97 گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال ۹۷ و لزوم توجه دولت محترم به تأمین اقلام اساسی موردنیاز مردم توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان گالیکش 143 تن و 210 کیلوگرم مرغ گرم، 53 تن مرغ منجمد، 4 تن و 700 کیلوگرم گوشت گرم، 32 تن و 700 کیلوگرم گوشت منجمد، 64 تن برنج، 26 تن شکر، یک‌تن و 650 کیلوگرم قند، 12 تن رب، 13 تن و 589 کیلوگرم تخم‌مرغ، 30 تن میوه سیب و پرتقال و 182 حلقه لاستیک خودرو سبک توزیع‌شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۸ پرونده تخلف صنفی در طرح خدمات سفرهای نوروزی گالیکش تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..