تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به تعویق نمی‌افتد

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 98 در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار می شود و برای داوطلبان مناطق سیل زده سهمیه اختصاص می یابد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزی که در جریان سیل اخیر در بخش‌هایی از شهرها و استان‌های کشور، دچار خسارت شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌رساند، نظر به اینکه فرایند اجرایی آزمون مذکور طولانی بوده و باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که نتایج نهایی در اوایل شهریورماه اعلام گردد، لذا آزمون مطابق برنامه‌زمان‌بندی اعلام شده قبلی در روزهای پنجشنبه ۵ اردیبهشت و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره حوزه‌های برگزاری، تاریخ و نحوه توزیع کارت در روز دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

اعلام تسهیلات و یا اختصاص سهمیه به سیل زدگان

سازمان سنجش در اطلاعیه خود یادآور شده است: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش از زمان وقوع سیل، پیگیر ارائه تسهیلات یا اختصاص سهمیه مشابه زلزله زدگان از مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که آسیب مستقیم دیده اند، است که به محض حصول نتیجه جزئیات آن در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان خواهد رسید.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

    هرگونه سوال و دریافت مشاوره تحصیلی (از ابتدایی تا دکتری) مدارس و دانشگاه ها (تیزهوشان،نمونه دولتی،سراسری، دانشگاه آزاد،علمی کاربردی و پیام نور) با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت 9099071375 (سراسر کشور)- تماس از تلفن ثابت 9092305784 (در تهران)- تماس از طریق موبایل همراه اول: 99221106

پاسخگویی کارشناسان سامانه ندای مشاور 24 ساعته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به تعویق نمی‌افتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..