تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور رایگان مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور گفت: مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده رایگان و به سرعت صادر می شود.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز مرتضی محسنی ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده سیل اخیر در سراسر کشور گفت: مدارک دانش آموختگی موقت و دائم فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور که نسخه اصلی آن در سیل اخیر مفقود یا مخدوش شده؛ با تأیید مراکز و واحد استانی رایگان و در اسرع وقت صادر می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور افزود: دانش آموختگان برای ثبت درخواست و دریافت دانشنامه‌های جدید به مراکز و واحدهای خود مراجعه کنند.

وی با عنوان اینکه صدور مدارک دانش آموختگی جدید برای آسیب دیدگان از سیل منوط به تأیید مرکز یا واحد دانشگاهی مربوطه است، اظهار داشت: این خدمت به تمامی استان‌های سیل زده کشور ارائه می‌شود.

وی در پایان از انتقال مدارک و اسناد مراکز و واحدها در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: با تلاش و پیش بینی‌های صورت گرفته در اکثر مناطق در معرض سیل، با اقدامات پیشگیرانه، کلیه مدارک و اسناد آموزشی، مالی و اداری موجود در مراکز واحدهای دانشگاه‌های پیام نور، جمع آوری و به محل‌های ایمن منتقل شده‌اند.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

    هرگونه سوال و دریافت مشاوره تحصیلی (از ابتدایی تا دکتری) مدارس و دانشگاه ها (تیزهوشان،نمونه دولتی،سراسری، دانشگاه آزاد،علمی کاربردی و پیام نور) با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت 9099071375 (سراسر کشور)- تماس از تلفن ثابت 9092305784 (در تهران)- تماس از طریق موبایل همراه اول: 99221106

پاسخگویی کارشناسان سامانه ندای مشاور 24 ساعته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور رایگان مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..