تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلف شدن ۱۰ راس گوسفند در اثر حمله حیوان وحشی در گرمه

ساعت: 14:11 منتشر شده در مورخ: 1398/01/18 شناسه خبر: 1473902

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان گرمه گفت: 10 راس بره و بزغاله بر اثر حمله حیوان وحشی به یک آغل در این شهرستان تلف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، احمد صفرزاده، رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهر گرمه در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در این حادثه  یک حیوان وحشی که به احتمال قوی کاراکال یا گربه وحشی می تواند باشد پس از ورود مخفیانه به داخل یک آغل از توابع شهر ایور ، ده راس بره و بزغاله را خفه و تلف کرد.


صفرزاده با تاکید بر اینکه کمبود طعمه در طبیعت، علت حمله وحوش به دام ها است، افزود: کمبود طعمه وحوش در طبیعت نیز ریشه در رفتار انسان با محیط زیست و دست بردن به طبیعت دارد.


وی خاطر نشان کرد: در صورتی که دامدار نسبت به رعایت ضوابط ایمنی و حافظتی دامداری اقدام کرده باشد مشمول دریافت خسارت می شود اما در صورتی که محل نگهداری دام به لحاظ حفاظت همچون روشنایی و یا حصارکشی با نواقص روبه رو باشد خسارتی جبران نمی شود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلف شدن ۱۰ راس گوسفند در اثر حمله حیوان وحشی در گرمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..