تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Enter the Gungeon: A Farewell to Arms برای کامپیوتر

در بازی Enter the Gungeon گیمر وارد سیاه چاله هایی می شود که مملو از موجودات شرور و شیطانی می باشد. شما باید با استفاده از تعداد زیادی از سلاح های خود که در اختیار دارید این موجودات را از میان بردارید. سازندگان برای هرچه جذاب تر کردن این عنوان برای طرفداران این سبک یک سیستم آپگرید طراحی کرده اند که شما با استفاده از آن می توانید شخصیت خود را به شکلی که خود دوست دارید طراحی کنید و به مبارزه دشمنانتان بروید. در طول بازی شما با شکست دادن دشمنان خود به آیتم های جدید و قدرتمندی دست پیدا خواهید کرد که از دو طریق می توانید از آنها استفاده کنید. در روش اول شما باید با پولی که در بازی بدست می آورید این سلاح ها را خریداری کنید و در روش دوم می توانید از طریق مبارزه با باس های بازی و همیچنین گشت و گذار در محیط بازی این سلاح ها را به طور رایگان پیدا کرده و از آنها استفاده کنید.

داستان بازی Enter the Gungeon درباره‌ی گروهی نخاله و آدم‌های بی‌خاصیت است که هرکدام پشیمانی بزرگی از گذشته‌شان را به دوش می‌کشند. این افراد حالا بعد از خوش گذارانی‌هایشان، تصمیم گرفته‌اند تا راهی برای رستگاری و درست کردن اشتباهات گذشته‌شان پیدا کنند. بنابراین، آنها طی جریاناتی به سیاره‌ای دوردست سفر می‌کنند. سیاره‌ای که باور دارند در آن “اسلحه‌ای برای کُشتن گذشته” مخفی شده. اسلحه‌ای که می‌گویند در عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین معبدهای زیرزمینی و کهن این سیاره منتظر کسی‌ است تا ماشه‌ی آن را بفشارد.

Enter the Gungeon A Farewell to Arms PC-PLAZA

آپدیت جدید A Farewell to Arms اضافه شد

دانلود-بازی-Enter-the-Gungeon-A-Farewell-to-Arms-is-Live

بازی Enter the Gungeon یک شوترِ پرسرعتِ رادیکال با دوربین از زاویه‌ی بالا دنبال می‌شود. بقیه‌ی گیم‌پلی هم شامل: اسلحه‌های عجیب و غریب، دشمنان و غول‌آخرهای تمام‌نشدنی با هزاران راز و رمز هیجان‌انگیز می‌شود که فقط منتظر یک خوره، مثل ما گیمرها است تا به کار بیافتد. ناگفته نماند سلاح‌های موجود در زرادخانه‌ی بازی هم گلوله و راکت شلیک می‌کنند و هم ماهی و لیز و جادو و خمپاره. گرافیک پیکسل‌آرتی در Enter the Gungeon هم که تمام مخلفات بازی را در بسته‌ای خیرکننده گرد هم آورده است.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Enter-the-Gungeon اسکرین-شات-بازی-Enter-the-Gungeon اسکرین-شات-بازی-Enter-the-Gungeon اسکرین-شات-بازی-Enter-the-Gungeon اسکرین-شات-بازی-Enter-the-Gungeon اسکرین-شات-بازی-Enter-the-Gungeon info

Enter the Gungeon is a bullet hell dungeon crawler following a band of misfits seeking to shoot, loot, dodge roll and table-flip their way to personal absolution by reaching the legendary Gungeon’s ultimate treasure: the gun that can kill the past. Select a hero [or team up in co-op] and battle your way to the bottom of the Gungeon by surviving a challenging and evolving series of floors filled with the dangerously adorable Gundead and fearsome Gungeon bosses armed to the teeth. Gather precious loot, discover hidden secrets, and chat with opportunistic merchants and shopkeepers to purchase powerful items to gain an edge.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core 2 Duo E6320 (2*1866) or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 GS (512 MB) or equivalent
Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Enter the Gungeon: A Farewell to Arms برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..