تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به تعویق نمی‌افتد/ اختصاص سهمیه به سیل زدگان

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان سنجش ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزی که در جریان سیل اخیر در بخش‌هایی از شهر‌ها و استان‌های کشور، دچار خسارت شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ می‌رساند، نظر به اینکه فرایند اجرایی آزمون مذکور طولانی بوده و می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی شود که نتایج نهایی در اوایل شهریورماه اعلام شود، لذا آزمون مطابق برنامه‌زمان‌بندی اعلام شده قبلی در روز‌های پنج‌شنبه ۹۸/۰۲/۰۵ و جمعه ۹۸/۰۲/۰۶ برگزار خواهد شد و اطلاعیه این سازمان درباره حوزه‌های برگزاری، تاریخ و نحوه توزیع کارت در روز دوشنبه ۹۸/۰۱/۲۶ از طریق سایت این سازمان منتشرخواهد شد.

شایان ذکر است وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و این سازمان از زمان وقوع سیل، پیگیر ارایه تسهیلات یا اختصاص سهمیه مشابه زلزله زدگان از مراجع ذ‌‌‌ی‌صلاح برای داوطلبانی که آسیب مستقیم دیده اند، می‌باشد که به محض حصول نتیجه جزئیات آن در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به تعویق نمی‌افتد/ اختصاص سهمیه به سیل زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..