تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک دانشگاه آزاد اسلامی به سیل زده‌ها/ برخی واحد‌ها پرداخت شهریه‌ را به تعویق انداخته‌اند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

کمک ۵۰۰ میلیونی دانشگاه آزاد اسلامی به سیل زدگانبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد درباره آخرین اقدامات این دانشگاه برای کمک به سیل‌زدگان، گفت: تا ۵۰۰ میلیون تومان اجازه شرعی گرفته‌ایم که از بودجه دانشگاه برای جبران خسارت‌های صورت گرفته به آسیب‌دیدگان دانشگاه اعم از کارمند، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان کمک کنیم.

وی ادامه داد: مقداری از این بودجه صرف خرید تجهیزات شده و گروه‌های جهادی تجهیز شدند و مقداری هم به صورت لوازم مصرفی اعم از غذا، لوازم بهداشتی و غیره کمک صورت گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد افزود: شماره حسابی هم اعلام شده تا پرسنل دانشگاه بتوانند از این طریق به سیل‌زدگان کمک کنند.

وی درباره وضعیت امدادرسانی و ارسال تجهیزات نیز گفت: دانشگاه آزاد در تمامی مناطق سیل‌زده حضور دارد، اما بیشترین کمک‌های ما در شمال کشور است و آن هم به خاطر این است که سیل ابتدا در شهر‌های شمالی جاری شد، البته در لرستان و خوزستان نیز دانشجویان و حتی روسای واحد‌ها در حال امدادرسانی هستند و هر کاری که از توان آن‌ها ساخته است، انجام می‌دهند.

مشکینی درباره پرداخت شهریه حادثه‌دیدگان گفت: تصمیم‌گیری نهایی انجام نشده، اما بعضی واحد‌ها شهریه‌ها را به تعویق انداخته‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک دانشگاه آزاد اسلامی به سیل زده‌ها/ برخی واحد‌ها پرداخت شهریه‌ را به تعویق انداخته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..