تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام ظرفیت دانشگاه شهید رجایی در اختیار آموزش و پرورش است

تربیت دبیرحمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با توجه به ماموریت‌گرا بودن، تمام ظرفیت خود را برای آموزش و پرورش و فرهنگیان اختصاص داده است اما به جهت اعمال محدودیت ادامه تحصیل برای این گروه ظرفیت دانشگاه در حوزه تحصیلات تکمیلی، تکمیل نمی‌شود و این در حالی است که امکانات کافی برای این دوره در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس ساز‌و‌کاری با جنبه ترمیم ترتیب دادیم تا فقط در دوره شبانه پذیرش آزاد دانشجو داشته باشیم، البته در پذیرش دوره شبانه به دانشجویان امکانات خاص همچون خوابگاه تعلق نمی‌گیرد و هزینه تحصیل را نیز می‌پردازند، بنابراین دانشجویانی که غالبا بومی هستند در این دوره‌ها پذیرفته می‌شوند.

عظمتی تاکید کرد: باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم که این موضوع تنها برای دوره تحصیلات تکمیلی است و در دوره کارشناسی چنین ظرفیتی  وجود ندارد.

 ورود ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو معلم دانشگاه رجایی به کلاس های درس

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی درباره تعداد معلمانی که در سال تحصیلی آینده از طریق این دانشگاه وارد کلاس درس می ‌شوند، اظهار کرد: سه هزار و ۵۰۰ دانشجو معلم دانش آموخته این دانشگاه از طریق دوره یک ساله و حدود ۸۰۰ دانشجو معلم دوره چهار ساله می‌توانند از مهر ۹۸ وارد کلاس‌های درس شوند تا بخشی از نیاز‌های آموزش و پرورش را برطرف کنند.

عظمتی درباره تعداد اساتید این دانشگاه و جذب استاد جدید تصریح کرد: در مورد اساتید هم بخشی از آن‌ها بازنشسته خواهند شد که به تناسب این تعداد بازنشسته متناسب با نیاز‌های دانشگاه از طریق فراخوان وزارت علوم جذب استاد خواهیم داشت  البته هنوز این اعلام نیاز مشخص نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام ظرفیت دانشگاه شهید رجایی در اختیار آموزش و پرورش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..