تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین کار سینمایی بازیگر سریال‌های طنز/ صادقی: بازی در سریال‌های مناسبتی انتخاب خودم نیست

جدیدترین کار سینمایی علی صادقی در سینما/ بازی در سریال های مناسبتی انتخاب خودم نیستعلی صادقی بازیگر مجموعه های تلویزیونی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ایفای نقش خود در سریال‌های مناسبتی اظهار کرد: اینکه بخواهم همیشه در سریال‌های مناسبتی بازی کنم، انتخاب من نیست؛ ولی واقعیت این است که انگار این تیپ از نقش ها و اینگونه شخصیت‌ها را کسی جز من قبول نمی‌کند و همیشه خودم بازی کرده‌ام!

وی ادامه داد: خوشبختانه یا متاسفانه هر کدام از سریال‌هایی که قرار شده من در آن بازی کنم، جزو مجموعه‌های مناسبتی نوروز یا ماه رمضان بود. وگرنه سریال های دیگر هم ساخته می‌شود. شاید من سعادت حضور در آنها را نداشتم.

صادقی در پایان درباره جدیدترین کار خود در سینما گفت: اخیراً یک کار سینمایی با حسین فرحبخش با نام «ایکس لارج» انجام دادم که فکر می کنم به زودی در سینماها اکران شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین کار سینمایی بازیگر سریال‌های طنز/ صادقی: بازی در سریال‌های مناسبتی انتخاب خودم نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..