تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراجویی بازیگر مطرح انگلیسی در ایران

۸۴۸۹۳۵

۴۲۸۹ 

جوانا لاملی یکی از هنرپیشه‌های کهنه‌کار انگلیسی است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی را از او دیده‌ایم و به‌رغم اینکه ۷۲ سال سن دارد اما هنوز هم زیبا و پرتلاش است و همچنان حضور فعالی در دنیای سینما و تلویزیون دارد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: جوانا لاملی یکی از هنرپیشه‌های کهنه‌کار انگلیسی است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی را از او دیده‌ایم و به‌رغم اینکه ۷۲ سال سن دارد اما هنوز هم زیبا و پرتلاش است و همچنان حضور فعالی در دنیای سینما و تلویزیون دارد. اگر اهل فیلم‌های جیمز باند باشید و نسخه‌های اول این مجموعه فیلم‌ها را دیده باشید به احتمال زیاد جوانا لاملی که در فیلم «در خدمت سرویس مخفی ملکه» از مجموعه فیلم‌های جیمز باند حضور داشت را می‌شناسید، اگر هم سن و سال شما به این فیلم‌ها قد نمی‌دهد باز هم مطمئن هستیم جوانا را در فیلم معروف «گرگ وال‌استریت» که همین چند سال پیش اکران شد دیده‌اید.

ماجراجویی بازیگر مطرح انگلیسی در ایران

اگر اخبار سینما و تلویزیون را دنبال کرده باشید حتماً در جریان هستید که جوانا لاملی به‌دنبال ساخت مستند «جاده‌ ابریشم جوانا» به ایران آمده بود. همان‌گونه که از نام این مستند پیدا است، جوانا از کشورهای مهمی که در مسیر جاده ابریشم قرار داشتند دیدن می‌کند و خاطرات و ماجراجویی‌های خود را در این کشورها با مخاطبین به اشتراک می‌گذارد.

جوانا لاملی چهره‌ بسیار شناخته شده‌ای در انگلستان است و در کنار حضور موفق در سینما و تلویزیون، به عنوان یکی از فعال‌های اجتماعی این کشور نیز شناخته می‌شود. لاملی شخصیتی شوخ و بذله‌گو دارد و زنی کنجکاو و خوش‌مشرب است. لاملی که مانند قالی کرمان است و هر چه بیشتر پا به سن می‌گذارد، جذاب‌تر می‌شود به قول قدیمی‌ها چادر چاقچور می‌کند و عازم ایران می‌شود تا او با روسری و مانتو داستان جذابی از مستند جاده ابریشم جوانا را روایت کند. جالب است بدانید جوانا لاملی از اینکه مجبور شده بود روسری بر سر کند، مشکلی نداشت و مدعی بود همانند یک بیوه خوش‌تیپ در زمین‌های گلف فلوریدا شده است.

این بازیگر مطرح انگلیسی برای ساخت مستند «جاده‌ ابریشم جوانا» فراز و فرودهای مختلفی را در ایران تجربه کرد و به گفته خودش، تحمل گرمای ۴۰ درجه در مناطق کویری ایران و برنامه فشرده کاری که باید به آن پایبند می‌بود یکی از مشکلات اصلی ساخت این مستند را پیش‌روی جوانا لاملی گذاشت. ناگفته نماند که جوانا هنرپیشه و مجری کهنه‌کاری است و تعامل خوبی با عوامل سازنده این سریال داشت.

ماجراجویی بازیگر مطرح انگلیسی در ایران

جوانا برای واقع‌گرایانه‌تر شدن این مجموعه پا به پای فیلمبردار حرکت می‌کرد و عوامل این سریال مدعی هستند لحظه‌ای که لاملی به کاخ گلستان در تهران رسید با اشتیاق به سمت کاخ پیش رفت و به فیلمبردار دائماً می‌گفت دنبالم بیا، تا فاصله‌ای میان فیلمبردار و جولیا نیافتد. گاهی اوقات نیز به‌نظر می‌رسید که جولیا با خودش صحبت می‌کند و محو تماشای جذابیت‌های ایران شده است.

جوانا لاملی در سفری که برای ساخت این مستند به ایران داشت نه‌تنها در معرض فرهنگ باستانی، آثار هنری و صنایع‌دستی ایران قرار گرفت، بلکه با مهمان‌دوستی ایرانی‌ها نیز آشنا شد و با چهره‌های سرشناسی مانند بهرام رادان ملاقات کرد و به پای صحبت بانویی نشست که ۵۵ سال از عمر خودش را مشغول قالی‌بافی بود. لاملی در مصاحبه‌هایی که بعد از این سفر انجام داد مدعی بود از هم‌صحبتی با ایرانی‌ها لذت زیادی برده و چیزهای مفیدی یاد گرفته است.

ماجراجویی بازیگر مطرح انگلیسی در ایران

مستند «جاده ابریشم جونا» در کنار مجری‌گری بی‌عیب و نقص جوانا لاملی، به لحاظ فنی نیز از بهترین فناوری‌های روز دنیا کمک گرفته بود و بیشتر صحنه‌های این مستند بوسیله پهپاد ضبط شد تا تماشاچیان از زاویه دیگری نقاط دیدنی ایران را تماشا کنند. به همین دلیل نیز شاهد درخشش شگفتی‌های معماری قسمت‌های کهن ایران زمین مانند اصفهان، یزد و تخت‌جمشید در این مستند هستیم.

لاملی نیز همانند دیگر هنرپیشه‌ها حضور فعالی در اینستاگرام دارد و به لطف این شبکه‌ اجتماعی، هواداران مستند «جاده ابریشم جوانا» در ایران توانستند با این هنرپیشه مطرح انگلیسی ارتباط برقرار کنند و جوانا نیز دست رد به سینه آنها نزد و با بعضی از هواداران ایرانی‌اش ملاقات حضوری ترتیب داد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر مستند «جاده‌ ابریشم جولیا» را دیده‌اید یا اطلاعات جالبی از نقش ایران در جاده‌ ابریشم دارید، در قسمت نظرات، این اطلاعات را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: telegraph




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراجویی بازیگر مطرح انگلیسی در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..