تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان :رسانه باید مطالبه گر و به دور از حاشیه سازی باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛حجت الاسلام حبیب‌ الله شعبانی ‌موثقی که در دیدار با اصحاب رسانه های استان همدان با وی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: گاهی مواقع در استان حواشی برجسته تر از متن دیده شده و به جای پرداختن به اصل موضوع، بیشتر به حواشی توجه شده است.

وی رسانه ها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و افزود: رسانه باید صدای مردم را به مسئولان و مسئولان را به مردم برساند.

امام جمعه همدان با اعلام اینکه برای دستیابی به توسعه در عرصه های مختلف، باید رسانه ها مطالبه گر و به دور از حاشیه سازی فعالیت کنند، خاطرنشان کرد:
 در اینگونه شرایط احتمال دامن زدن به مسائل حاشیه ای توسط برخی از افراد و جریان های سود جو نیز وجود دارد.

وی رسانه ها را محرک قوی اجتماعی در عرصه های مختلف دانست که نقش مربی گری در جامعه را دارند و افزود: هر چند داشتن گرایش سیاسی توسط رسانه امری طبیعی و عادی است اما گرایش های افراطی جناحی به رسانه آسیب خواهد زد.

حجت الاسلام شعبانی، صداقت را نیاز ضروری رسانه دانست و تصریح کرد: چرا که امروز در فضای رسانه ای، تقابلی با رسانه های معاند شکل گرفته و دشمن با بهره گیری از رسانه، شبیخون فرهنگی، جنگ اقتصادی و روانی ایجاد می کند.

وی افزود: امروزه مطالعه روزنامه تنها برای دریافت اطلاعات خام نیست بلکه رسانه ها در شکل دهی به فضای ذهنی جامعه، تغییر، جابجایی، انسجام و مستحکم کردن فرهنگ و سنت موثر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه برای امام جمعه مساله توسعه استان در بخش های مختلف امر جدی است گفت: توسعه نیازمند زیرساخت ها و روبناهایی است که شامل جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی، مطالعه راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی و بومی کردن این راهکارها است.

 وی تغییر و تحول عمومی تفکر استان در برخی از عرصه ها را راهکار توسعه و اصلاح زیر ساخت های توسعه، اعلام کرد و افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه علاوه بر استفاده از توان مشاوران، راه اندازی کارگروه های تخصصی مختلف از جمله اقتصادی را پیش بینی کرده تا تنها به آمارهای ارائه شده اکتفا نشود.

نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان عامل اقتصادی نیست و بنای ورود به کار های اقتصادی را نیز ندارد، تاکید کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان، حامی بخش خصوصی، کارآفرینان و سرمایه گذار داخلی و خارجی خواهد بود.

حجت الاسلام شعبانی اظهار داشت: این دفتر در زمینه رونق تولید مطالبه گری دارد و از خبرنگاران نیز می خواهد از همه مسئولان حتی امام جمعه در زمینه فعالیت های صورت گرفته در زمینه تحقق رونق تولید مطالبه گری کنند.

پیش از این دیدار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و تعدادی از خبرنگاران به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین، در استان همدان، ۱۳۳ نشریه مکتوب و الکترونیکی، امر اطلاع رسانی را بر عهده دارند و این استان از نظر تولید خبر و گزارش از جایگاه مطلوبی در کشور برخوردار است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان :رسانه باید مطالبه گر و به دور از حاشیه سازی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..