تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادشاه شکلات اوکراین در پوسته‌های آب نبات +عکس

پادشاه شکلات اوکراین در پوسته‌های آب نبات +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پترو پروشنکو رئیس جمهور کنونی اوکراین و بازرگان میلیاردر علاوه بر کار‌های دولتی در صنعت شیرینی‌سازی نیز مشغول است؛ به طوری که لقب «پادشاه شکلات» را به او داده‌اند. به مناسبت انتخابات اخیر ریاست جمهوری پرتره‌ای از او به نام «چهره فاسد» که از پوست آب نبات‌هایی که مالک کارخانه آنهاست، ساخته شد.

این پرتره توسط داریا مارچنکو طراحی شده است که برای اجرای آن به ۲۰ کیلو آب نبات و ۴۰۰۰ پوکه گلوله نیاز داشت. او در مورد کار خود توضیح داد که پوسته شکلات‌ها نمادی از وعده‌های توخالی رئیس جمهور در طول پنج سال گذشته است. این هنرمند مردم اوکراین را به کودکانی تشبیه کرده است که منتظر آب نبات بودند، ولی تنها پوست آن را دریافت کردند. داریا در پس زمینه پرتره نیز از پوکه‌های گلوله استفاده کرد تا کنایه‌ای به کسب و کار رئیس جمهور بزند.

گفتنی است پروشنکو نامزد ریاست جمهوری موفق شد در دوره اول انتخابات ۱۷ درصد آرا را از آن خود کند. به باور کارشناسان، اوکراینی‌ها از وضعیت عدم استقرار صلح در شرق این کشور به ویژه در منطقه دنباس ناراضی هستند. از طرفی مردم اوکراین فکر می‌کنند که رهبران سیاسی این کشور فقط به فکر جیب خود و اندوختن ثروت بوده‌اند و عملاً تفاوتی بین سیاستمداران کنونی با دوره اعتراضات "میدان" نمی‌بینند. اعتراض مردم اوکراین مشهور به "اعتراضات میدان" سبب فرار یانوکوییچ، رئیس جمهور پیشین این کشور به روسیه شده بود.

پادشاه شکلات اوکراین در پوسته‌های آب نبات +تصویر

انتهای پیام/

پرتره‌ای از رئیس جمهور اوکراین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادشاه شکلات اوکراین در پوسته‌های آب نبات +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..