تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یارانه اقشار پردرامد حذف می شود ؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بر ضرورت ساماندهی طرح هدفمندی یارانه‌ها با حذف دهک‌های پُردرآمد به نفع بخش تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ایبنا : شهباز حسن پور بیگلری در گفتگو با تاکید بر ضرورت ساماندهی اقتصادی کشور در راستای رونق تولید و صنعت در سال جدید، گفت: یکی از مسیر‌های منتهی به تحقق شعار سال حذف یارانه دهک‌های پُردرآمد و واریز آن به بخش تولید است، زیرا کمبود منابع در این حوزه بسیاری از واحد‌های تولیدی را به رکود کشانده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه‌ها مطالبه دیرین مجلس از دولت بوده است، افزود: بهانه تراشی در خصوص ناتوانی در شناسایی دهک‌های پُردرآمد باید در سال ٩٨ از میان برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر وضعیت تولید و صنعت در کشور رو به هشدار نهاده است، تصریح کرد: در شرایطی که اعتبار مورد نیاز بخش تولید تا حدودی با منابع هدفمندی قابل پوشش باشد نباید بر رویه قبل ارایه یارانه نقدی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دولت باید به اصلاح قانون هدفمندی عمل کند، گفت: در شرایط فعلی هرز رفت منابع در خلال اجرای هدفمندی یارانه‌ها صورت می‌گیرد. وی با تاکید بر اینکه عمل به اقتصاد مقاومتی لازمه قطع پرداخت یارانه نقدی است، افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته و همچنین سال جاری بر مباحث اقتصادی در شعار سال تاکید کرده، دولت نیز باید زمینه تحقق آن‌ها را با سازوکار‌های موجود فراهم کند.

یارانه اقشار پردرامد حذف می شود ؟
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: دستگاه‌های همچون مرکز آمار و ... باید در شناسایی دهک‌های پُردرآمد به دولت کمک کرده تا از این مسیر منابع هدفمندی به بخش تولید رسیده و از بدتر شدن وضعیت اقتصادی کشور و همچنین وضعیت معیشتی مردم جلوگیری شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس به جد در سال جدید پیگیر اجرای صحیح قانون هدفمندی بوده و در این راستا با هر نوع کوتاهی برخورد خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یارانه اقشار پردرامد حذف می شود ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..