تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر ایرباس پاداش خدمت نجومی گرفت

«برونو مایر» وزیر دارایی فرانسه گفت: پاداش خدمت برای مدیران رده بالا باید به ۳۰ درصد از حقوق آنها محدود شود. اظهارات وی به دنبال دریافت پاداش خدمت نجومی «تام اندرس» مدیر اجرایی شرکت ایرباس مطرح می شود.

ایرباس

در همین حال مدیر ارشد اجرایی شرکت ایرباس که دولت فرانسه ۱۱ درصد سهام آن را در اختیار دارد قرار است ۳۶.۸ میلیون یورو معادل ۴۱ میلیون دلار به دنبال پایان کار خود در این شرکت سازنده هواپیما دریافت کند.  

وزیر خارجه فرانسه گفت: پاداش خدمت را برای مدیران رده بالا به ۳۰ درصد حقوق آنها محدود خواهم کرد.

وی تصریح کرد :دریافت چنین پاداش خدمتی از سوی مدیر اجرایی ایرباس به شهرت این شرکت لطمه وارد می کند.

در حال حاضر، پاداش خدمت در فرانسه معادل تقریبا ۴۵ درصد از حقوق افراد است و «مایر» به دنبال وضع قانونی برای محدود کردن آن است. بر پایه این گزارش، «تام اندرس» قرار است در دهم ماه جاری میلادی شرکت ایرباس را ترک کند. پاداش خدمت وی که ۳۶.۸ میلیون یورو است، شامل ۲۶.۳ میلیون یورو مستمری، ۳.۲ میلیون یورو مزایا و ۷.۳ میلیون یورو مزایای عملکرد است.

در حال حاضر مدیر اجرایی ایرباس تحت تحقیقات کلاهبرداری پرونده ۲ میلیارد دلاری قرارداد «یوروفایتر» است. در سال ۲۰۱۷ میلادی اتریش شرکت ایرباس را در راستای قرار داد سال ۲۰۰۳ میلادی که در مورد قیمت خرید گمراه شده بود، تحت پیگرد قانونی قرار داد و به دنبال ۱.۲ میلیارد دلار خسارت است.

۲۲۳۲۲۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر ایرباس پاداش خدمت نجومی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..