تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه سینمایی هفت از اواخر فروردین روی آنتن می‌رود

برنامه سینمایی هفت از اواخر فروردین ماه روی آنتن می‌رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید برنامه سینمایی «هفت» که همزمان با آغاز سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به تهیه کنندگی مجتبی امینی و اجرای محمدحسین لطیفی روی آنتن رفت؛ بعد از وقفه کوتاه همزمان با آغاز جشنواره جهانی فیلم فجر از اواخر فروردین ماه پخش خود را از سر خواهد گرفت.

مجتبی امینی تهیه کننده برنامه سینمایی هفت با اعلام این خبر افزود: این برنامه قرار است با اجرای محمد حسین لطیفی و حضور مسعود فراستی با آیتم‌های جدید به بررسی فیلم‌های جشنواره جهانی فیلم فجر و سینمای ایران بپردازد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه سینمایی هفت از اواخر فروردین روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..