تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعایت حداکثری صرفه جویی هزینه‌ها در مسابقات بین المللی قرآن کریم

رعایت حداکثری صرفه جویی هزینه‌ها در مسابقات بین المللی قرآن کریمعباس سلیمی مشاور امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سی و ششمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: ما انتظار داریم که امسال حتما این دوره از مسابقات به صورت کمی و کیفی بسیار باشکوه‌تر با ارتقا و تعالی بهتر و بیشتری برگزار شود و به حتم رعایت می کنیم که در کنار برگزاری این رویداد قرآنی صرفه جویی حداکثری در هزینه ها را داشته باشیم. همچنین با توجه به اتفاقات اخیر در کشورمان، ما هرگز نمی توانیم یک لحظه از هموطنان عزیزمان در لرستان و گلستان و مازندران و خوزستان غافل شویم.من امیدوارم که این مسابقات آلام و تسکین‌دهنده حادثه دیدگان سیل اخیر باشد و بتوانیم گامی در جهت ترغیب نوجوانان و جوانان کشور بردایم.

وی در ادامه گفت: به لطف خدا و همراهی و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و مشارکت دیگر نهادها به زودی با حضور نمایندگان سایر کشورها شاهد برگزاری بزرگترین مسابقات قرآنی کشور هستیم. امیدواریم که با برنامه ریزی های مفصلی که در این رابطه صورت گرفته در خدمت قرآن و قرآنیان عزیز باشیم و گامی در جهت نزدیک شدن حاکمیت فرهنگ قرآنی برداریم.

سلیمی در پایان تاکید کرد: قرآن کتاب انسان ساز و قانون اساسی انقلاب ماست، و البته که قرآن منحصر به صوت و لحن و مسابقات و این قبیل فعالیت ها نیست. مسابقات و نمایشگاه‌ها می‌تواند بستر و مقدمه ای برای پی بردن به فلسفه قرآن در راستای رسیدن به فرهنگ و سبک زندگی قرآنی باشد. مسابقاتی که  در این ایام شما شاهد آن هستید، از جمله  شئونی است که ما باید در جذب نوجوانان و جوانان عزیز برنامه ریزی ویژه‌تری کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعایت حداکثری صرفه جویی هزینه‌ها در مسابقات بین المللی قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..