تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات سازمان فضایی برای برقراری ارتباطات در مناطق سیل زده

اقدامات سازمان فضایی برای برقراری ارتباطات در مناطق سیل زدهبه گزارش حوزه فنآوریگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به گزارشی از عملکرد این سازمان برای برقراری ارتباط با استان های سیل زده پرداخت  و نوشت:

«سازمان فضایی ایران با مشارکت شرکت‌های خصوصی ارائه کننده خدمات ماهواره‌ای، برای برقراری ارتباطات در استان‌های سیل زده با استفاده از لینک‌های ماهواره‌ای تلاش کرده. تاکنون این اقدامات انجام شده:

استان لرستان:
۲ ایستگاه ثابت ارتباطات ماهواره‌ای برای ستاد مدیریت بحران، ۶ سایت موبایل برای همراه اول و ایرانسل و ۲ ایستگاه ثابت و سیار برای شرکت ارتباطات زیرساخت و هلال احمر

استان خوزستان:
۵ ایستگاه ماهواره‌ای برای هلال احمر، بیش از ۱۰ ایستگاه ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبان، یک خودرو سیار و ۲ ایستگاه برای هلال احمر و شرکت زیرساخت

استان ایلام:
۲ ایستگاه برای هلال احمر و شرکت زیر ساخت

استان کرمانشاه:
۲ ایستگاه برای هلال احمر و شرکت زیر ساخت

تامین پهنای باند مورد نیاز از طریق ماهواره ایرانست۲۱

مشارکت مثال زدنی شرکت‌های آرین ماهواره، پارسکار (ایکاست)، پارس ارتباطات، سامان ماهواره و فناواماهواره در برقراری این ارتباطات جای تقدیر داره.
امیدوارم با همدلی و تلاش بیشتر، هرچه زودتر شرایط مردم در مناطق آسیب دیده به شرایط عادی برگردد.»

اقدامات سازمان فضایی برای برقراری ارتباطات در مناطق سیل زده

انتهای پیام/

گزارش سازمان فضایی برای ارتباطات ماهواره ای در مناطق سیل زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات سازمان فضایی برای برقراری ارتباطات در مناطق سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..