تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانی کاغذ؛ مانع حضور یک انتشاراتی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران

گرانی کاغذ؛ مانع حضور یک انتشاراتی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهرانجلال صابری نژاد مدیر مسئول انتشارات آریترین در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور این انتشاراتی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: متاسفانه انتشارات آریترین به دلیل گرانی کاغذ و تیراژ پایین کتاب نمی‌تواند در سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور داشته باشد.

وی افزود:سال گذشته تعداد آثار ادبی که در حوزه کودک و نوجوان و شعر منتشر کردیم، بسیار کم بود.

مدیر مسئول انتشارات آریترین با بیان اینکه سال گذشته کتاب‌هایی که در انتشارات آریترین منتشر کردیم  به دلیل گرانی کاغذ و تیراژ پایین کتاب به چاپ دوم نرسید و کتاب‌ها در چاپ اول ماندند،گفت: از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران استقبال زیادی نخواهد شد به دلیل اینکه تاکنون قیمت کتاب‌ها ۲۰ درصد افزایش یافته است و نوسانات قیمت کتاب و شرایط معیشتی مردم سبب شده تا کتاب از سبد خانوار حذف شود.

مدیر مسئول انتشارات آریترین با اشاره به اینکه وضعیت نشر کشور هنور مشخص نیست و اعضای کارگروه کاغذ در سال جاری هنوز مشخص نشده اند، اظهار داشت: دو اثر در انتشارات آریترین در دست بررسی داریم کار‌های انتشار این کتاب‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری و پس از مشخص شدن وضعیت نشر کشور منتشر خواهند شد یکی از آن‌ها کار مشترکم با خانم لیلا صابری با عنوان «و این قلم که می‌گرید» است؛ این کتاب با عنوان نقد ادبی در نشر آریترین منتشر خواهد شد و کتاب لطیف ارمیو را با عنوان «از هر دری سخنی» در نشر آریترین در دست بررسی داریم.این کتاب پژوهش‌هایی درباره  موضوعات روز سیاسی کشور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانی کاغذ؛ مانع حضور یک انتشاراتی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..