تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع کمبود شیرخشک در مناطق سیل‌زده

کمبود شیرخشک در مناطق سیل‌زده برطرف شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید مفید مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: شیرخشک موردنیاز مردم مناطق سیل‌زده به صورت مستمر تامین می‌شود و در این مناطق کمبودی نداریم.

مفید افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام مناطق سیل‌زده مقدار شیرخشک مورد نیاز منطقه را به سازمان غذا و دارو اعلام می‌کنند و این سازمان نیز با هماهنگی با کارخانه‌های تولیدکننده اقلام موردنیاز را به مناطق ارسال می‌کند.

به گفته وی اقلام موردنیاز برای استان گلستان ارسال شده است و اکنون در حال پیگیری شیرخشک موردنیاز استان‌های لرستان و خوزستان هستیم تا مردم این مناطق با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

برطرف شدن کمبود شیرخشک در مناطق سیل‌زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع کمبود شیرخشک در مناطق سیل‌زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..