تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌ ام‌ و، فولکس واگن و دایملر با اتهام تبانی در دست‌کاری آلایندگی خودروها روبه‌رو شدند

بررسی‌های محققان اتحادیه‌ی اروپا نشان می‌دهد شرکت‌های بی‌ام‌و و دایملر و فولکس واگن برای کاهش آلایندگی خودروهایشان با یکدیگر تبانی کرده‌اند.

بنابر تحقیقات اتحادیه‌ی اروپا، شرکت‌های بی‌ام‌و و دایملر و فولکس واگن بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ برخلاف رقابت موجود بینشان، با یکدیگر برای گسترش فناوری دست‌کاری میزان آلایندگی همکاری کرده‌اند. گفتنی است دست‌کاری آلایندگی و ADBlue با همکاری مهندسان پورشه و آئودی انجام شده است.

تبانی بی ام و دایملر و فولکس واگن

AdBlue محلولی شیمیایی برای کاهش میزان اکسیدنیتروژن (NOx) خروجی از پیشرانه‌ی دیزلی است. همچنین، این خودروسازان به‌اتهام هماهنگی در جلوگیری یا به‌تأخیرانداختن استفاده از فیلتر OPF در سیستم تزریق مستقیم سوخت خودروهای شهری محکوم شده‌اند. در سال ۲۰۱۷، قانون‌گذاران پس از اخطار نهایی به دایملر، به هر سه شرکت هشدار دادند.

تبانی بی ام و دایملر و فولکس واگن

مارگرت وستگر، نماینده‌ی بخش سیاست‌گذاری رقابتی اروپا گفت:

شرکت‌ها برای افزایش سطح کیفی محصولاتشان می‌توانند از راه‌های مختلفی با یکدیگر همکاری کنند؛ اما قوانین رقابتی اتحادیه‌ی اروپا به آن‌ها اجازه نمی‌دهد برای هدفی مخالف این و نه برای افزایش سطح کیفی محصولاتشان همکاری کنند. ما نگرانیم که این مسئله در پرونده‌ی خودروسازان مذکور رخ داده باشد و سه شرکت دایملر و فولکس واگن و بی‌ام‌و قوانین اتحادیه‌ی اروپا را نقض کرده باشند. درنتیجه، خریداران اروپایی شاید از خرید خودروهایی با بهره‌مندی از بهترین فناوری دردسترس محروم شده باشند. اکنون زمان آن رسیده تا این سه خودروساز به یافته‌های ما پاسخ بدهند.

تبانی بی ام و دایملر و فولکس واگن

مقاله‌های مرتبط:

هر سه خودروساز می‌توانند اعتراض‌های خود را کتبی یا حضوری بیان کنند. اگر در پایان فرایند نمایندگان به این نتیجه برسند که شواهد و مدارک کافی برای وقوع تخلف و نقض قوانین اتحادیه‌ی اروپا وجود دارد، خودروسازان به پرداخت ۱۰ درصد از درآمد کلی حاصل از فروش جهانی‌شان به‌عنوان جریمه محکوم خواهند شد. شایان ذکر است در سال ۲۰۱۸، فروش کلی بی‌ام‌و و دایملر و فولکس واگن به‌ترتیب مبلغی درحدود ۱۰۹ و ۱۸۷ و ۱۹۵ میلیارد دلار بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌ ام‌ و، فولکس واگن و دایملر با اتهام تبانی در دست‌کاری آلایندگی خودروها روبه‌رو شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..