تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه آنچه باید درباره ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب بدانید +اینفوگرافی

زمان ثبت‌نام بن کتاب دانشجویی +اینفوگرافیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که اردیبهشت هرسال برگزار می‌شود، در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها قرار می‌دهد.


در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز این کارت‌ها در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب

زمان ثبت نام بن کارت‌ها  از روز  سه شنبه  بیستم  فروردین  لغایت  بیست‌وچهارم  فرودین  نود و هفت  از طریق سامانه ثبت انجام خواهد شد.

در این دوره از نمایشگاه برای دانشجویان و طلاب مبلغ صدو پنجاه هزار تومان بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است، که از این میزان نود هزار تومان  آن  سهم  دانشجو  و شصت هزارتومان  آن  سهم دولت خواهد بود.


گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

زمان ثبت‌نام بن کتاب دانشجویی +اینفوگرافی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه آنچه باید درباره ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب بدانید +اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..