تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اورژانس آذربایجان شرقی حدود ۷ هزار ماموریت نوروزی انجام ‌داد

دکتر فرزاد رحمانی افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۹۲۶ ماموریت غیر تصادفی و یک هزار و ۱۵ ماموریت تصادفی بود.
وی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های مربوط به تصادفات و حوادث ترافیکی ۶۳۳ مورد تصادف شهری و ۳۴۷ مورد از مأموریت‌ها نیز برای پوشش تصادفات جاده‌ای بوده است.
دکتر رحمانی اظهار داشت: در این ایام یک هزار و ۹۰ مصدوم تصادفی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل و ۱۱۸ مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند و مرگ ۲۱ نفر از مصدومان نیز توسط اورژانس در محل تایید شد.
وی با اشاره به مأموریت‌های غیرتصادفی اورژانس آذربایجان شرقی در طرح امداد نوروزی گفت: در این مدت به ۳۵۷ بیمار قلبی، ۶۰ بیمار سکته مغزی، ۲۲۶ بیمار تنفسی و ۹۵ مورد گازگرفتگی ناشی از مونواکسید کربن توسط کارشناسان اورژانس امداد رسانی شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون یک هزار و ۱۳۶ نفر به ایستگاه های سلامت نوروزی اورژانس واقع در محورهای مواصلاتی استان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اورژانس آذربایجان شرقی حدود ۷ هزار ماموریت نوروزی انجام ‌داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..