تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نقطه» به روی آنتن شبکه چهار می‌رود

«نقطه» به روی آنتن شبکه چهار می‌رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی «نقطه» با موضوع طراحی، از امشب به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.در این برنامه سعی شده به رشته هایی، چون طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، طراحی محصول، طراحی شهری، طراحی داخلی، معماری و... پرداخته شود.

طراحی به مثابه‌ شیوه‌ای از تفکر که فرآیند و سازوکار‌های مختص به خود را دارد و در حیطه‌های مختلف مشترک است. در هرقسمت از برنامه «نقطه» به یکی از شاخه‌های طراحی پرداخته و گفتگو‌هایی با طراحان و صاحب نظران آن حوزه انجام می‌شود.

طراحان در این برنامه از رویارویی خود با مسائل مختلف و نحوه‌ راه حل یابی خلاق می‌گویند و تجربه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. مسعود نجابتی، صداقت جباری، احمد عابدینی، محمدرضا دوست محمدی، محمدرضا نیک بخت، مجید زارع، کورش پارسا نژاد و ... از جمله اساتید دانشگاه و طراحان صنعتی و گرافیکی هستند که در این برنامه با آن‌ها گفتگو شده است.

در بخش ابتدایی برنامه «نقطه» مخاطبان با موضوع برنامه آشنا می‌شوند، در بخش «بیان تجربه» یک طراح و یا گرافیست از تجربه‌های خود در زمینه طراحی می‌گوید و در بخش گفتگو که اجرای آن را مسیحا ربیعی برعهده دارد با مهمان برنامه گفتگو می‌کند.

«نقطه» شروعی است برای گفتگو‌های طراحانه، این برنامه با طراحی و اجرای مسیحا ربیعی از امشب ۱۷ فروردین ماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نقطه» به روی آنتن شبکه چهار می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..