تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش سینما در نوروز ۹۸ چقدر بود؟ / تخلف فروش بلیت در سینما‌های شهرستان

فروش سینما در نوروز ۹۸ چقدر بود؟ / تخلف فروش بلیت در سینما‌های شهرستانسید ضیاء هاشمی دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران، درباره آمار فروش و تعداد مخاطب سینما در شانزده روز نوروز ۹۸ نسبت به زمان مشابه سال گذشته، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس فروش مکانیزه، در شانزده روز ابتدایی فروردین ۹۸ فروش سینمای ایران به ۳۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسید. این آمار نسبت به زمان مشابه در سال ۹۷، ۱۰ میلیارد و ۶۲۳ میلیون و ۹۱۳ هزار تومان افزایش داشت. با توجه به افزایش سالن‌ها و قیمت بلیت، فقط ۲۰ هزار و ۴۷۳ نفر افزایش مخاطب داشتیم.

وی ادامه داد: البته باید به این نکته مهم توجه داشت که بخشی از این فروش مربوط به برخی سالن‌ها در شهرستان‌ها می‌شود که مبادرت به فروش بلیت ۵۰ هزار تومانی کردند! این کاملاً غیرقانونی و غیر منصفانه است و به خاطر مکانیزه بودن سیستم فروش، در فروش کلی و در پی آن آمار‌هایی که اعلام خواهد شد، گنجانده می‌شود.

دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران عنوان کرد: باید بدانیم افزایش ۴/۲۴ درصدی فروش گیشه و افزایش ۲۰۴۷۳ نفر مخاطب در شانزده روز نخست فروردین ۹۸ نسبت به زمان مشابه سال قبل، به خاطر افزایش سالن‌های جدید در تهران و شهرستان ها و افزایش قیمت بلیت هاست. این یعنی اینکه با کمی تامل می‌توان فهمید تقریبا افزایش خاص و چشمگیری در عید امسال نداشتیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش سینما در نوروز ۹۸ چقدر بود؟ / تخلف فروش بلیت در سینما‌های شهرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..