تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال؛ ایجاد خط اعتباری مخصوص برنامه‌های پژوهشی دانشگاه‌ها/ وظیفه ما ارائه اعتبارات پژوهشی و تأمین تجهیزات است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

غلامی گفت: وزارت علوم وظیفه ارائه اعتبارات پژوهشی به دانشگاه‌ها را دارد و خط اعتباری مخصوص آن‌ها امسال تامین می‌شود.

(تاپ ۱۷ فروردین ساغت ۷) وظیفه ما ارائه اعتبارات پژوهشی و تأمین تجهیزات است/ امسال؛ خط اعتباری مخصوص برنامه‌های پژوهشی دانشگاه‌ها ایجاد می‌شودمنصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارتباط میان صنعت و دانشگاه بیان کرد: در حال حاضر برنامه‌های متعددی را با بعضی وزارتخانه‌ها همچون نفت، صمت و سازمان حفاظت محیط زیست در دستور کار داریم و به کمک آن‌ها برنامه‌هایی را برای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه پیش‌ می‌بریم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش ما این است تا به کمک نهادهای مختلف، مراکز تحقیقاتی به سمت پروژه‌هایی بروند که وزارتخانه‌ها به آن‌ها احتیاج دارند.

وی با اشاره به احساس نیاز دستگاه‌های مختلف از پروژه‌های دانشگاهی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی به پژوهش دانش آموختگان احتیاج دارند و همچنین برای تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه مراکز و دستگاه‌های اجرایی باید به پژوهش‌گران سفارش دهند و تأمین نیاز مالی مورد نیاز را هم انجام دهند.

پیشبرد برنامه‌های پژوهشی به کمک وزارت نفت

غلامی ادامه داد: سال گذشته با وزارت نفت پروژه‌های اکتشاف و ساخت را پیش بردیم  همچنین به کمک سازمان محیط زیست چندین قرارداد مربوطه به این حوزه را با دانشگاه‌ها منعقد کردیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امیدوار هستیم تعداد پروژه‌های علمی ما هر روز بیشتر شود، گفت: امیدوار هستیم تا نوید روشن آینده  و پیشرفت  برنامه‌ها را به کمک فعالیت مشترک با سایر دستگاه‌ها در جامعه ببینیم.

وی درباره حمایت وزارت علوم از پروژه‌های علمی و دانشگاهی اظهار کرد: وظیفه ما این است که اعتبارات پژوهشی و تأمین تجهیزات مختلف را تضمین کنیم.

غلامی ادامه داد: مصوبه‌ای در مجلس به امضاء رسید که به کمک آن می‌خواهیم تجهیزاتی را برای آزمایشگاه دانشگاه‌ها خریداری کنیم که البته به دلیل برخی مشکلات مالی دانشگاه‌های ما نتوانستند تجهیزات خود را خریداری کنند، اما به دنبال این هستیم تا امسال از طریق مصوبات قانونی خط اعتباری را برای انجام این کار به دانشگاه‌ها اختصاص دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال؛ ایجاد خط اعتباری مخصوص برنامه‌های پژوهشی دانشگاه‌ها/ وظیفه ما ارائه اعتبارات پژوهشی و تأمین تجهیزات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..