تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیان بار ترین افراد در پیشگاه خداوند چه کسانی هستند؟ + فیلم

زیان بار ترین افراد در پیشگاه خداوند چه کسانی هستند؟ + فیلمحجت الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی خطیب و کارشناس امور قرآنی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اشارات قرآن به قهر بندگان با خداوند، اظهار کرد: برخی از افراد با خدا قهر می‌کنند و از نعمت و بخشش رحمت‌های الهی مایوس می‌شوند، اما این درصورتی است که قرآن می فرماید؛ خدا توابین را دوست دارد و آن‌ها را می‌بخشد. اگر با خدا قهر کنیم، سودی نخواهیم برد و ضرر می‌بینند و خودش و خانواده‌اش را می‌بازد، اما در این بین کسی که خیلی خسارت می‌بیند فردی است که بسیار بیراهه می رود و فکر می کند راهش درست است.

وی درادامه گفت: در این ایام و به محض مواجه شدن با درب بسته، رابطه‌هایمان را با خدا قطع نکنیم، چرا که سودی در  آن برای ما وجود ندارد.

مشروح این مصاحبه را در زیر مشاهده کنید؛

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیان بار ترین افراد در پیشگاه خداوند چه کسانی هستند؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..