تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروزان: جواب زحمات خود را با ثبت کلین شیت گرفتم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره پیروزی برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که با کلین شیت‌هایی که کردم جواب زحمات خود را گرفتم. به هر حال خوشحال هستم که به رکورد کلین شیت نزدیک هستم و امروز هم با اینکه بازی سختی بود در نهایت توانستم کلین شیت کنم.

فروزان درباره اینکه گفته بود که هواداران نگران نباشند، چون من در درون دروازه هستم، گفت: بله هواداران تراکتورسازی در بدترین شرایط تیم آرامش خود را حفظ کنند، چون محسن فروزان در درون دروازه قرار دارد. انشاالله من بتوانم برای هواداران خوب کار کنم و جواب این همه هوادار خوب که به استادیوم می‌آیند را با کلین شیت‌های خود بدهم. در این هوای سرد ۴۰ - ۵۰ هزار هوادار و با پای پیاده به اینجا آمدند و با جان و دل برای این همه هوادار بازی می‌کنیم.

 بیشتر بخوانید:

استقلال تهران _ سایپا/ دربی بازها روبروی علی دایی/ فرار با سایپا از جاده بحران!

برترین‌های هفته ۲۳ لیگ برتر مشخص شد

انتهای پیام/ 

اظهارات فروزان درباره پیروزی برابر تیم صنعت نفت آبادان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروزان: جواب زحمات خود را با ثبت کلین شیت گرفتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..