تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام چهل نیروی عملیاتی اورژانس به مناطق سیل زده/ ۷۰ نفر جان خود را از دست دادند

رئیس اورژانس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعزام چهل نیروی عملیاتی اورژانس به مناطق سیل زده/ گزارشی راجع به شیوع بیماری‌های عفونی و واگیر نداشته‌ایمپیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ی آخرین آمار مصدومان  سیل اظهار کرد: بنابر آخرین آمار به دست آمده تعداد مصدومان در مناطق سیل زده هفتصد و نود و یک نفر است و بیشترین تعداد آن‌ها برای استان‌های فارس و لرستان هستند؛ که از این تعداد ۴۵ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد  کشته‌شدگان سیل افزایش پیدا نکرده است گفت: متاسفانه بر اثر سیل ۷۰ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس کشور تاکید کرد: تاکنون چهار تیم ویژه عملیاتی ازطرف اورژانس کشور برای بهبود امداد رسانی به آسیب دیدگان مناطق سیل زده اعزام شده‌اند؛همچنین ده پزشک و چهل نیروی عملیاتی اورژانس هم به پلدختر رفته‌اند و این تیم عملیاتی   تا عادی شدن اوضاع در منطقه باقی می‌ماند.

ارسال ۱۰ هزار قوطی شیرخشک به منطقه پلدختر و معمولان

کولیوند ضمن اشاره به ارسال ۱۰ هزار قوطی شیرخشک به منطقه پلدختر و معمولان تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط و نیرو‌های وزارت بهداشت به طور مداوم در مناطق سیل زده حضور دارند تا با کنترل عوامل بیماری زا از شیوع بیماری‌های واگیر در این مناطق جلوگیری کنند.

وی افزود:  کلرزنی و گندزدایی از آب مناطق سیل زده  در حال انجام است و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر شیوع بیماری‌های عفونی و واگیر در میان مردم مناطق سیل زده ارائه نشده است؛ به منظور افزایش تاب آوری  مردم و بهبود روحیه آن‌ها خدمات سلامت روان به صورت مداوم  در این مناطق ارائه می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام چهل نیروی عملیاتی اورژانس به مناطق سیل زده/ ۷۰ نفر جان خود را از دست دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..