تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آستان امامزاده طالب پاکدشت میزبان حجم انبوه مسافران نوروزی

آستان امامزاده طالب پاکدشت میزبان حجم انبوه مسافران نوروزیمجتبی خاش معاون فرهنگی اوقاف پاکدشت در مورد موقعیت منطقه پاکدشت و حضور اقلیت‌های دینی متنوع در این منطقه و ویژه برنامه برای این هموطنان در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در ایام نوروز ما از اساتید مجرب حوزه علمیه قم بهره گرفته‌ایم تا باتوجه به موقعیت این منطقه در بحث برداران و خواهران در قالب طرح آرامش بهاری در ایام نوروز سوالات متنوع پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: یکی از کار‌های خوب در عرصه فرهنگی در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه که در دستور کار قرار گرفته برپایی خیمه‌های معرفت بوده است، در بحث برپایی خیمه‌های معرفت غرفه‌های متنوع وجود دارد که می‌توان به غرفه وقف‌شناسی، طرح شبهات جدید و پاسخگویی به سوالات شرعی و خانوادگی اشاره کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: در شهرستان پاکدشت در منطقه فرون‌آباد اقلیت‌های دینی زیادی وجود دارد که ما علاوه بر کار‌های فرهنگی در اداره اوقاف این منطقه در مساجد خود شهرستان نیز سعی می‌کنیم با کمک ائمه جماعات ارتباط مستقیم با مردم برقرار کنیم و مسائل آن‌ها را مرتفع سازیم.

خاش ابراز داشت: کار فرهنگی برای اقلیت‌ها زمان‌بر است و ما نمی‌توانیم به صورت نقطه‌ای عمل کنیم، نگاه ما این است که باتوجه به اینکه مسیر جاده‌ای شهرستان پاکدشت دارای یک ویزگی ممتاز است می‌طلبد که کار فرهنگی بین جاده‌ای را به صورت متمرکز ادامه دهیم.

وی در خصوص میانگین مراجعین به خیمه‌های معرفت در ایام نوروز گفت: آماری که از حیث جمعیت مراجعین داریم میانگین روزی ۴۵۰هزار نفر در محور جاده امام رضا (ع) در حال تردد هستند که بیش از ۶۰درصد آن‌ها به بقعه امامزاده طالب (ع) مراجعه می‌کنند و از حیث امر خدماتی و مراجعه به خیمه‌های معرفت و پاسخگویی به سوالات و شبهات اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آستان امامزاده طالب پاکدشت میزبان حجم انبوه مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..