تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی سه فیلم از بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» / اسیری که دروازه‌بان منچستر سیتی شد

معرفی سه فیلم از بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» / اسیری که دروازه‌بان منچستر سیتی شدبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سه فیلم «بیست و پنج کیلومتر بر ساعت»، «از این سبزتر نمی‌شد، باغبان این را گفت و پرواز کرد» و «دروازه بان» در بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» به نمایش درمی آید.

«بیست و پنج کیلومتر بر ساعت» (۲۵ KM/H)، نهمین ساخته مارکوس گولر (Markus Goller) و نامزد بهترین فیلم جوایز فیلم آلمان (لولا) است. این فیلم روایتگر داستان دو برادر است که پس از ملاقات یکدیگر در تشییع جنازه پدرشان به یاد آرزو‌های کودکی می‌افتند به همین دلیل درصدد برمی آیند که در یک سفر به دنبال بخشی از آرزو‌های گمشده خود بروند.

از عوامل دیگر این اثر می‌توان به بازیگران آن لارس آیدینگر (Lars Eidinger) و بیارنه مدل (Bjarne Mädel) برنده جایزه ارنست لوبیچ اشاره کرد.

«ازاین سبزتر نمی‌شد، باغبان این را گفت و پرواز کرد» (Grüner wird's nicht, sagte der Gärtner und flog Davon) دیگر اثر این بخش است که برای مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آید.

کارگردان این فیلم فلوریان گالنبرگر (Florian Gallenberger) خالق آثاری، چون «جان رابه» (۲۰۰۹) و «کولونیا» (۲۰۱۵) است. وی که در سی و پنجمین دوره جشنواره جهانی فجر عضو هیات داوران بین الملل بوده است، «ازاین سبزتر نمی‌شد، باغبان این را گفت و پرواز کرد» را بر اساس کتابی به همین نام نوشته گیرنوت گریکش ساخته است.

این فیلم روایتگر باغبان پیری است که هم در کار و هم در زندگی مشترک دچار مشکل شده است. وی پس از درگیری‌های متعدد تصمیم می‌گیرد با یک هواپیمای قدیمی سفری را آغاز کند تا تجربه‌هایی جدید که سال‌ها در پی آن‌ها بوده است، دست یابد.

«دروازه بان» (The Keeper) ساخته مارکوس. اچ. روزنمولر (Marcus H. Rosenmüller) زندگی برت تراوتمان دروازه بان مشهور منچستر سیتی در سال‌های ۱۹۴۸ تا ۱۹۶۴ را به تصویر می‌کشد. «دروازه بان» روایتگر یک اسیر آلمانی پس از جنگ جهانی دوم است که در اردوگاهی نزدیکی شهر منچستر نگهداری می‌شود و در طی یک پروسه از چهره‌ای منفور به قهرمانی محبوب در ورزش انگلستان مبدل می‌شود.

فیلم «دروازه بان» ضمن حضور در بخش مسابقه جشنواره هامبورگ، توانسته است به دو نامزدی جوایز فیلم آلمان (لولا) دست پیدا کند.

در بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» ۶ فیلم منتخب از آثار این کشور به نمایش در می‌آید.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی سه فیلم از بخش «مروری بر آثار سینمای آلمان» / اسیری که دروازه‌بان منچستر سیتی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..