تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام قطار امداد برای بردن آذوقه به مناطق سیل‌زده

سعید رسولی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با  رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین معاون آب و فاضلاب تهران مقرر شد تا حدود 10 هزار قوطی کنسرو ، 4 تا5 هزار بطری آب ، بیش از ٥ تخته پتو و سایر وسایل دیگر از ستاد اجرایی و ١ -١٥ هزار بسته آب از آب و فاضلاب تهران دریافت و با تشکیل قطار امداد این وسایل و همچنین خودروهای بارگیری شده امداد جهاد دانشگاهی ( خودرو با بار آذوقه و امکانات) به وسیله قطار به محل های سیل زده مورد نظر اعزام و بین سیل زدگان توزیع شود.

وی افزود: باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته در اولین فرصت این وسایل به منطقه ارسال خواهدشد.

وی همچنین از ابلاغ ماموریت به مدیرکل راه آهن زاگرس ( اندیمشک) برای تامین مقداری امکانات مورد نیاز سیل زدگان خبر داد و تصریح کرد: مقرر شده تا این امکانات علاوه بر وسایل و امکانات تهیه شده توسط هلال احمر خوزستان که با هماهنگی مدیرعامل راه آهن با مدیرعامل هلال احمر خوزستان صورت گرفته ، تامین و در بین هموطنان سیل زده توزیع شود.

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام قطار امداد برای بردن آذوقه به مناطق سیل‌زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..