تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعرفه‌های پزشکی بخش دولتی و خصوصی سال ۹۸ چه میزان افزایش خواهند داشت؟

تعرفه‌های پزشکی بخش دولتی و خصوصی در سال ۹۸ چه میزان افزایش خواهند داشت؟به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اولیایی منش دبیر شورای عالی بیمه سلامت از تصویب تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی سال ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین بار در سالیان اخیر، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی ، پیش از آغاز سال جدید در هیئت دولت به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه هیئت وزیران در سال 97، موضوع تعرفه های تشخیصی و درمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در نهایت مصوب شده است که تعرفه ها در بخش دولتی بطور میانگین 10 و در بخش خصوصی 13 درصد رشد داشته باشد و این مصوبه از ابتدای سال جاری قابل اجراست.

اولیایی منش تاکید کرد: اجزای تعرفه های تشخیصی و درمانی مصوب به تفکیک بخش خصوصی و دولتی، بزودی و پس از ابلاغ رسمی به این دبیرخانه، بصورت تفصیلی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

جزئیات افزایش قیمت تعرفه پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعرفه‌های پزشکی بخش دولتی و خصوصی سال ۹۸ چه میزان افزایش خواهند داشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..