تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛  سردار "حسن کرمی" در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و سایر نیروهای امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کاهش یافته و روند کمک‌رسانی سرعت بیشتری گرفته است.

وی نقش یگان ویژه را در برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم اساسی دانست و ادامه داد: پس از وقوع حادثه سیل که در بخش‌هایی از استان گلستان رخ داده است، کارکنان یگان ویژه از همان ساعات اولیه با تمام توان در محل حادثه حضور پیدا کردند و مشغول کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده شدند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به خدمات نیروهای یگان ویژه که عبارتند از خدمات بهداشتی‌، تغذیه‌ای و مهندسی است، تصریح کرد: کانکس‌های ارائه خدمات تغذیه‌ای همچون پخت و توزیع نان صلواتی بین مردم، به‌کارگیری از خودروی مکنده آب برای تخلیه منازل گرفتار در سیل همچنین توزیع اقلام و خواروبار بین مردم از دیگر اقدامات یگان ویژه بوده است.

وی با تاکید بر حضور یگان ویژه در کنار مردم خاطرنشان کرد: برقرای امنیت و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده مهم‌ترین هدف یگان ویژه است که بحمدالله این مجموعه به عنوان خادم مردم با تمام وجود برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب و مردم حادثه‌دیده نیز تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..