تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم‌سازی بیش از 980 تُن مواد غذایی غیربهداشتی از ابتدای نوروز

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ احمد جنیدی در ارتباط با بررسی‌های به عمل آمده در نوروز اظهار کرد: تعداد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از آغاز برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی تا روز چهاردهم فروردین به بیش از 524 هزار مورد رسیده است.

وی گفت: بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی، مراکز و مدارس اسکان مسافرین نوروزی طی این مدت به 151 هزار مورد، بازرسی بهداشت محیطی از مراکز ، اماکن و رستوران‌های بین راهی حدود 24 هزار مورد و کل بازرسی‌های بهدشت محیطی 700 هزار مورد بوده است.

جنیدی تصریح کرد: کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی تا روز چهاردهم فروردین  9 هزار و 400 مورد بوده  که از این تعداد 660 مورد مربوط به مراکز و رستوران‌های بین راهی است.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی پلمب شده تا چهاردهم فروردین را 2275 مورد اعلام کرد که 306 مورد آن مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.

جنیدی افزود: مقدار مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شده در این مدت 980 هزار کیلوگرم است.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن اشاره به استفاده بازرسین بهداشت محیط از ابزار سنجش پرتابل در بازرسی‌ها گفت: در این مدت تعداد موارد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی 436 هزار مورد بوده است.

وی اظهار کرد: از آغاز برنامه سلامت نوروزی تا چهار دهم فروردین تعداد موارد کلرسنجی آب  449239 مورد بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم‌سازی بیش از 980 تُن مواد غذایی غیربهداشتی از ابتدای نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..