تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش حجم آب بر اثر ذوب‌ برف در همدان

۸۴۷۸۷۶

۴۶۶ 

فرماندار بهار گفت: ۶۰ واحد مسکونی بر اثر بارندگی شدید در این شهرستان ۵۰ درصد آسیب دیده و مقدار خسارت وارده به شبکه توزیع برق هم ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

خبرگزاری تسنیم: احسان قنبری، فرماندار بهار اظهار داشت: شدت بارندگی ناگهانی در روزهای اخیر موجب وارد آمدن خسارت به برخی تأسیسات عمومی شهرستان بهار شده که مقدار خسارت‌دیدگی آن‌ها در دست بررسی است.

وی گفت: برق 44 روستا هم بر اثر بارش برف سنگین و بریده شدن کابل‌ها یا سقوط تیر برق قطع شد که با تلاش نیروهای خدمات رسان وصل شد، اما برای ترمیم خسارت وارده به شبکه توزیع نیروی برق شهرستان بیش از 500 میلیون اعتبار نیاز است.

فرماندار بهار افزود: 10 واحد مسکونی در مناطق و 50 واحد در مناطق روستایی بیش از 50 درصد آسیب‌دیده و 500 واحد روستایی هم دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده و نیاز به تعمیر دارند.

قنبری اعلام کرد: خسارت مادی بوده و خوشبختانه موردی از تلفات جانی بر اثر آب‌گرفتگی یا حوادث جاده‌ای در روزهای اخیر باوجود لغزنده بودن جاده‌ها و خروج تعداد زیادی خودرو از مسیر رخ نداده و چند رأس دام هم بر اثر ریزش سقف تلف‌شده‌اند.

وی از مدیریت آب ناشی از ذوب شدن برف ارتفاعات به رودخانه‌ها خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ورود این آب‌ها به منازل روستایی اقداماتی در حال انجام است.

قنبری تصریح کرد: همه راه‌های روستایی هم باز شده و مشکلی در شهرستان بهار وجود ندارد و در صورت ورود سامانه بارشی جدید، همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار می‌گیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش حجم آب بر اثر ذوب‌ برف در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..