تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آخرین جزئیات بازگشایی دانشگاه آزاد در استان‌های سیل‌زده

جزئیات بازگشایی دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های سیل‌زدهبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن رنجبر سخنگوی دانشگاه آزاد تصمیم و نحوه بازگشایی دانشگاه‌های آزاد در استان‌های سیل‌زده را بر عهده روسای دانشگاه استان‌ها اعلام کرد.

در این راستا رئیس دانشگاه آزاد لرستان درباره زمان بازگشایی و فعالیت مجدد این دانشگاه اظهار کرد: همان گونه که قبلاً اعلام کردیم تمام کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی با یک هفته تأخیر آغاز می‌شود؛ اما کارکنان و کارمندان برای کمک‌رسانی و سایر اقداماتی که ممکن است مورد نیاز باشد در واحد‌های دانشگاهی حضور دارند.

بهاروند افزود: پس از وقوع سیل کارکنان و استادان این دانشگاه با اختصاص یک روز حقوق خود و کمک‌های غذایی در قالب سه خودرو به یاری سیل‌زدگان شتافتند و اکنون که در حال این گفتگو هستم در حال عزیمت به مناطق سیل‌زده برای بردن کمک‌هایی که جمع‌آوری شده هستیم که در فرصت‌های بعدی جزئیات بیشتری در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد خوزستان درباره آغاز فعالیت مجدد این دانشگاه گفت: شورای تأمین استان خوزستان اعلام کرده است که تمام کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های استان خوزستان باید با یک هفته تأخیر و از ۲۴ فروردین آغاز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین براتی افزود: دانشگاه آزاد خوزستان برای حضور هئیت علمی و کارکنان و کارمندان در محل کار مشکلی ندارد و دستور‌العملی برای نیامدن آن‌ها صادر نشده است؛ اما اگر مشکلی داشته باشند می‌توانند حضور نداشته باشند.

وی اظهار کرد: روز گذشته برای سرکشی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد در این شهر حضور پیدا کردم و امروز نیز عازم دزفول، اندیمشک و شوش هستم تا در واحد‌های دانشگاهی این ۲ شهر حضور پیدا کرده و از نزدیک تهدیدات احتمالی را بررسی کنم؛ چراکه این سه شهر در مسیر رودخانه دز و کرخه هستند.

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان یادآور شد: حجم و ارتفاع آب در سوسنگرد به اندازه‌ای است که نمی‌توان جلوی آن را گرفت و احتمال زیر آب رفتن شهر وجود دارد به همین خاطر شهر در حال تخلیه‌شدن است و مسئولان دستور تخلیه شهر سوسنگرد را داده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد مازندران نیز در این راستا گفت: مازندران از نظر تهدید سیل با مشکلی مواجه نیست و شنبه آینده در همان تاریخی که اعلام شده همه واحد‌ها بازگشایی می‌شود.

منصوریان افزود: در منطقه سیل‌زده کیاکلا در استان مازندران واحد دانشگاهی نداریم و بقیه واحد‌ها نیز در تاریخ مقرر فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان گفت: در بیشتر واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان مشکلی از نظر آبگرفتگی بعد از سیل نداریم و در ۶ واحد استان که درگیر سیل نیستند، کلاس‌ها برقرار می‌شود و بیشتر سعی داریم تا بعد از این روز‌های پراسترس آرامش روانی دانشجویان فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری افزود: برخی مراکز مانند مرکز گمیشان در قسمت اداری دچار آبگرفتگی است و در بخش کلاس‌های آموزشی مشکلی نداریم؛ اما، چون خود شهر دچار آبگرفتگی است و تردد با سختی است، تصمیم بر این گرفته شد تا کلاس‌های واحد گمیشان با یک هفته تأخیر آغاز شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این ممکن است دانشجویانی از بندر ترکمن به سمت گمیشان حرکت کنند؛ چون راه ارتباطی تخریب شده و مناسب نیست و بیشتر ماشین‌های امدادی رفت و آمد می‌کنند و تردد با سختی همراه است، دلیل دیگری بود تا کلاس‌های واحد گمیشان از هفته آینده برگزار و از سرگرفته شود.

رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان افزود: در بندر ترکمن هم، چون مکان ما استیجاری و در اختیار آموزش و پرورش است و اکنون به اسکان سیل‌زدگان اختصاص پیدا کرده، کلاس‌های بندر ترکمن تشکیل نمی‌شود و از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند و مابقی واحد‌های استان گلستان از شنبه ۱۷ فروردین فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

محمد حیدری‌میرزایی رئیس دانشگاه آزاد استان ایلام درباره بازگشایی این واحد دانشگاهی گفت: هیچ یک از واحد‌های استان ایلام هفته آینده تعطیل نیستند.

حیدری‌ میرزایی اظهار کرد: با برپایی جلسات مختلف با مسئولان استان، شهرستان و دانشگاه و تدابیر و تمهیدات صورت گرفته مشکلی برای واحد‌های دانشگاهی در سیل اخیر پیش نیامده و دانشگاه کار و فعالیت خود را در بخش کارمندان و دانشجویان از ۱۷ فروردین آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در بخش‌هایی از خوابگاه‌های دانشجویی که با گل و لای مواجه شده بودند اقدامات لازم صورت گرفته و تا فردا آماده‌سازی می‌شوند و مشکل خاصی برای آغاز فعالیت آموزشی و اداری در دانشگاه آزاد استان ایلام نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

زمان بازگشایی دانشگاه آزاد در استان‌های سیل‌زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آخرین جزئیات بازگشایی دانشگاه آزاد در استان‌های سیل‌زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..