تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ سرطان شایع در بین مردان/ سرطان پروستات را جدی بگیرید

۲ سرطان شایع در میان مردانمحمد سلیمانی  عضو انجمن سرطان کلیه و مجاری ادرار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در تمام دنیا سرطان یکی از عوامل اصلی مرگ و میر مردان محسوب می‌شود و پس از آن بیماری‌های قلبی عروقی، حوادث و سوانح ترافیکی از جمله دیگر بیماری‌های شایع در میان آقایان است که باعث کاهش عمر طبیعی و سن امید به زندگی در آنها می‌شود.

وی ادامه داد: امروزه ۵ سرطان گوارش، پروستات، مثانه، ریه و سرطان پوست از جمله بیماری‌های شایع در میان مردان است که به شدت سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند، به طوری که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ممکن است به یکی از انواع سرطان‌ها مبتلا شوند.

سلیمانی تأکید کرد: خوشبختانه از نظر تجهیزات و روش‌های درمانی تشخیصی ایران همگام با کشور‌های پیشرفته گام‌هایی مؤثر و خوب را برداشته است و هیچ کمبودی در زمینه نیروی متخصص و تجهیزات پزشکی در کشور وجود ندارد.

عضو انجمن سرطان کلیه و مجاری ادرار بیان کرد: دستگاه‌های تشخیصی و درمانی مختلف و جدید در زمینه سرطان وارد کشور می‌شود و امروزه در سراسر کشور تجهیزات روز دنیا موجود است و هیچ مشکلی از این بابت ما را تهدید نمی‌کند.

وی گفت: سرطان پروستات یکی از بیماری‌های شایع در بین مردان است که در مراحل اول با روش جراحی درمان می‌شود و اگر عارضه در مرحله پیشرفته تشخیص داده شود باید علاوه بر جراحی کار‌های رادیوتراپی و شیمی درمانی برای درمان آن صورت گیرد.

انتهای پیام/

سرطان شایع بین مردان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ سرطان شایع در بین مردان/ سرطان پروستات را جدی بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..