تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز طبیعت برفراز جزیره کیش +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سيزده بدر يا روز جشن بدرقه نوروز یا روز آشتی با طبیعت برای همه اهالی خانواده ها به ويژه برای کودکان و نوجوانان روز خاصی است و آنان از اينکه به همراه يکديگر در يک روز دل انگيز بهاری در دامن طبيعت به سر مي برند، به شوق آمده و بسياری از آن ها اين روز را بهترين روز سال می داند.

گفته می شود ایرانیان باستان در آغاز سال نو پس از دوازده روز جشن گرفتن و شادی کردن که به یاد دوازده ماه سال است، روز سیزدهم نوروز را که روز فرخنده ایست به باغ و صحرا می رفتند و شادی می کردند و در حقیقت با این ترتیب رسمی بودن دورهً نوروز را به پایان میرسانیدند. می توان گفت معقول ترین موردی که درباره ی سیزده به در گفته می شود همین است.

در تعطیلات نوروزی عده زیادی از هم‌وطنانمان به شهرهای مختلف ایران سفر کردند تا تعطیلات نوروزیشان را سپری نمایند .کیش نیز از شهرهایی بود که میزبان تعداد زیادی از مسافران بود.کیش جزیره ای که به آن افتخار می کنیم و آبادی آن مایه سرافرازی ماست آرامش خاصی دارد که باعث شده مهاجران زیادی را به سمت خود بکشاند.

در اینجا تصاویری از جزیره زیبای کیش در روز سیزده بدر را از نمای بالا می توانید مشاهده کنید.

روز طبیعت برفراز جزیره کیش+تصویر


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز طبیعت برفراز جزیره کیش +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..