تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر: از هوادارانمان بابت حمایتی که از ما دارندتشکر می‌کنم/ می‌توانستیم ۸ بر یک پیروز شویم

شفر: از هوادارانمان بات حمایتی که از ما دارندتشکر می‌کنم/ می‌توانستیم ۸ بر یک پیروز شویم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال سایپا گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، یکی از مهم ترین مسائل برای من هواداران در برد و باخت هستند. همواره با هواداران صحبت می کنم و به آنها گوش می دهم به ویژه در استقلال که آنها مالک اصلی تیم هستند. امروز به ما 90 دقیقه و یا بیشتر کمک کردند و از آنها تشکر می کنم. امروز همه هواداران داخل ورزشگاه و خارج از ورزشگاه پشت ما هستند.

او افزود: ما 80 دقیقه حمله کردیم ولی گل نزدیم. باید شوت بهتری توسط داریوش، کریمی، منشا، ایسما و تبریزی بزنیم و شانس زدن 8 گل داشتیم. در دقایق آخر نیز سایپا یک شانس داشت. سایپا تیم خوبی است و تنها یک شانس داشت و آنها به دنبال استفاده از توپ بلند هستند و شاید بازی می توانست 8 بر یک شود.

شفر در مورد ادامه ی کار با تیم استقلال گفت: باید درباره بازی های بعدی صحبت کنیم. بعد از دربی بازیکنان ما ناراحت بودند و در 15 دقیقه اول شبیه سایپا بودیم و سپس بهتر شدیم. باید بیشتر روی تیرک اول و دوم می رفتیم و می خواستیم برنده باشیم اما نشد. باید برای دیدار با الهلال آماده شویم. شاید دانشگر برگردد و روزبه نیز مشکلی داشت. به قطر سفر می کنیم که برابر الهلال بازی کنیم. سال گذشته همه برای ایران جنگیدیم و امسال نیز می خواهیم همین کار را انجام دهیم.

شفر درباره وضعیت روح الله باقری گفت: این فقط شامل روح الله باقری نیست و همه بازیکنان می‌توانند در تمرین توانایی و آمادگی خود را نشان دهند. روح الله در ترکیه با ما نبود و هر بازیکنی باید نشان دهد که برای بازی آماده است. مانند محمدی مهر برای دیدار امروز. من گفتم فصل سختی داریم و هر بازیکنی ممکن است مصدوم باشد و همه بازیکنان با همه وجود باید تمرین کنند و برای من مشکل درست کنند تا نتوانم یک بازیکن را نیمکت نشین کنم. بهترین‌ها در تیم ما بازی می‌کنند و طبیعی است که اگر باقری، صیادمنش و هر بازیکن دیگری نشان دهند که آماده هستند، بازی می‌کنند. اگر دو نفر در یک سطح باشند، با نگاه به روش بازی حریف بازیکن را انتخاب می‌کنیم. ما کادرفنی خوبی داریم و سعی می‌کنیم بهترین بازیکن را انتخاب کنیم.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد:  قبل از شروع لیگ و در نیم فصل هم گفتم که می‌خواهم استقلال خوب و جدید بسازم. شاید چند هفته قبل کسی نمی‌گفت: استقلال شانس قهرمانی دارد، اما ما قبل از دربی نشان دادیم می‌توانیم قهرمان شویم. این تیم باید برای آینده حفظ شود و باشگاه باید قرارداد بازیکنانی که به پایان می‌رسد را تمدید کند. من همان زمان گفتم که تیم‌ها صد در صد آماده هستند و استقلال ۸۰ درصد آمادگی دارد. گفتم که استقلالی خوب و قوی برای آینده می‌خواهیم و دقیقا این همان کاری است که من انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: 

حمله هواداران به رحمتی

خطیر: شرمنده هواداران شدیم/ کادر فنی باید پاسخگوی این نتایج باشد

وعده پاداش مدیرعامل تازه وارد به بازیکنان سایپا

انتهای پیام/

صحبت های شفر بعد از دیدار مقابل تیم فوتبال سایپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر: از هوادارانمان بابت حمایتی که از ما دارندتشکر می‌کنم/ می‌توانستیم ۸ بر یک پیروز شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..