تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر داور نبود بازیکن استقلال با برانکو برخورد می‌کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میلاد زکی‌پور بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی مقابل سایپا و اینکه این تیم از کورس قهرمانی عقب افتاده، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. هر چه حمله می‌کردیم به تیر می‌خورد. ما شرمنده هواداران شدیم که بعد از باخت ناعادلانه در دربی که حق ما نبود به ورزشگاه آمدند. نمی‌دانم چه بگویم.

وی درباره اینکه چرا استقلال دچار حاشیه شده، اینکه لیدرها برای استقلال تصمیم می‌گیرند و توهین می‌کنند، عنوان کرد: خیر لیدرها زحت می‌کشند و سنگ‌تمام می‌گذارند اما رحمتی بزرگ ماست و ما نیاز داریم که او در استقلال باشد. نمی‌دانم این حاشیه‌ها چیست. پنالتی را مربیان گفتند که فرشید اسماعیلی که پنالتی‌زن است این پنالتی را بزند. هیچ گلری نمی‌تواند پنالتی او را بگیرد. اسماعیلی پنالتی‌های قبلی‌ را خوب زده بود.او بازیکن با کیفیت و خوبی است. امیدوارم بازی‌های بعد جبران کنیم. ما تلاش ما را می‌کنیم هر چه خدا بخواهد.

زکی‌پور در ادامه صحبت‌هایش درباره هل دادن برانکو، خاطرنشان کرد: در فیلم هست داور از من عذرخواهی کرد. داور دید که برانکو این کار را کرده اگر ندیده بود با او برخورد می‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو برخورد می‌کردید، عنوان کرد: بله.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر داور نبود بازیکن استقلال با برانکو برخورد می‌کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..