تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به با ارزش ترین های لیگ جزیره

رقابت های لیگ جزیره همواره شاهد بازیکنان بزرگی است که در تیم های آن فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   رقابت های لیگ فوتبال جزیره از معدود لیگ های جهان است که بیشتر بازیکنان آن از ارزش بالایی برخوردارند و صنعت فوتبال در کشور انگلیس بسیار فعال است.

بازیکنان بزرگی همواره به لیگ این کشور می روند و مبالغ زیادی می گیرند و برخی از آن ها حتی در پایان با مبالغ خیلی بیشتری به لیگ دیگری می روند. این بازیکنان تنها در تیم های بزرگ مانند لیورپول ، منچستر یونایتد ، آرسنال ، چلسی ، منچستر سیتی و تاتنهام نیستند ودیگر تیم های این لیگ هم از بازیکنان بزرگی سود می برند که جدول با ارزش ترین آن ها را در زیر می بینید:

نگاهی به با ارزش ترین های لیگ جزیره

بیشتر بخوانید:

ولورهمپتون ۲ - منچستریونایتد ۱/شیاطین سرخ از سهمیه لیگ قهرمانان دورتر شدند

برترین تیم‌های هفته فوتبال اروپا

لیورپول 2 - تاتنهام 1/مدافع تاتنهام دقیقه 90 به کمک کلوپ آمد

انتهای پیام /

با ارزش ترین های لیگ جزیره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به با ارزش ترین های لیگ جزیره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..