تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده پلدختر: مردم سیل‌زده در بیابان زندگی می‌کنند

حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر با اشاره به آخرین وضعیت سیل‌زدگان این شهرستان گفت: مناطق آسیب‌دیده از سیل گسترده است و الان هم به وسیله بالگردها به مردم سیل‌زده آذوقه می‌رسد.

وی افزود: حدود ۶۰ روستا و همچنین خود شهرستان پلدختر با ارتباطشان با استان قطع است و با توجه به این‌که حجم مناطق آسیب‌دیده زیاد است نمی‌توان تنها از طریق بالگرد به مردم امکانات رساند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ مردم پلدختر نیاز فوری به آب و غذا، چادر و امکانات گرمایشی دارند و با شرایط فعلی نمی‌توان این امکانات را به آن‌ها رساند و باید برای رساندن مایحتاج مردم به آن‌ها راه‌های ارتباطی زمینی وصل شود؛ چراکه بالگردها محدود هستند. نهایتا دو یا سه بالگرد برای کمک‌رسانی در حال پرواز هستند و حجم بسته‌هایی هم که می‌آورند محدود است.

کاظمی خاطرنشان کرد: ۶۰ روستا گرفتار سیل هستند و هیچ راه ارتباطی با هیچ جای ایران ندارند، مردم شهر هم خوراک و پوشاک و امکانات ندارند. نیمی از شهرهای پلدختر و معمولان و حدود ۲۰ روستا به زیر آب رفته است و برای امدادرسانی به مردم نیاز به کمک بیشتر داریم.

وی افزود: اداره راه‌سازی برقراری راه از طریق زمین را شروع کرده اما امکانات استان در این باره محدود است و باید استان‌های معین و وزارتخانه‌ها فعال شوند و به کمک مردم بیایند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت:‌ از مردم و نهادها و دستگاه‌ها درخواست دارم تا کمک‌های غذایی، گرمایشی و پوشاکشان را به منطقه اعزام کنند. تعدادی از مردم هستند که دو شب است در بیابان زندگی می‌کنند و به کوه‌ها پناه برده‌اند و هیچ چیزی ندارند و بالگردها هم به آنجا می‌روند و تنها چند بسته غذایی به آن‌ها می‌رسانند.

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده پلدختر: مردم سیل‌زده در بیابان زندگی می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..