تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی عوامل عصر جدید از خانواده شهید احمدی روشن/شرکت کننده آبادانی به علیخانی چه هدیه‌ای داد؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،سیزدهم فروردین قسمت دیگری از مرحله مقدماتی مسابقه بزرگ عصر جدید روی آنتن شبکه سه رفت.

هدیه شرکت کننده آبادانی به علیخانی /

در بخش ابتدایی گروهی با نام (تیم ) وارد صحنه شدند و کارهای نمایشی با موسیقی انجام دادند و فقط یک رای منفی رویا نونهالی دریافت کردند.

هدیه شرکت کننده آبادانی به علیخانی /

گروه تئاتر آفتاب شرکت کننده دوم مسابقه عصر جدید بودند که به سرپرستی دختر منوچهر آذر بازیگر سینما و تلویزیون از افراد معلول تشکیل شده است.

آذر سرپرست گروه تئاتر آفتاب گفت: سه سال است با این گروه کار می‌کنیم ْچون هنر بستری  است که می‌تواند انگیزه برای انجام کارهای سخت بدهد. این گروه سه تئاتر بلند داشتند و در جشنواره معلولان  شرکت کرده‌اند.

آریا عظیمی نژاد با دیدن اجرای این گروه احساسی شد و گفت:خواهر من هم شرایط اینگونه دارد و از دیدن این اجرا خوشحال شدم.

هدیه شرکت کننده آبادانی به علیخانی /

مجید ترکمان در حوزه دوبله  شرکت کننده سوم بود که با یک رای منفی آریا عظیمی نژاد همراه شد.

هدیه شرکت کننده آبادانی به علیخانی /

مسابقه عصرجدید امشب میزبان خانواده گرانقدر شهدا بود و در این قسمت از خانواده شهید احمدی روشن از شهدای هسته‌ای به عنوان استعداد علمی کشور قدردانی کردند.

هدیه شرکت کننده آبادانی به علیخانی /

در اجرای پنجم محمد زارع  با نمایش متفاوت ورزش با طناب و میله توانست رای مثبت داوران را دریافت کند.

هدیه شرکت کننده آبادانی به علیخانی /

شرکت کننده هفتم امیرمحیسنی با لوله پلیکا موسیقی نواخت اما دو رای منفی دریافت کرد و با رای تماشاگران به بخش فینال این برنامه رفت. اما به خاطر آبادانی بودن این شرکت کننده علیخانی از او خواست آهنگ آبادان برزیلته اجرا کند.

هدیه شرکت کننده آبادانی به علیخانی /

البته  امیرمحیسنی در این برنامه عینک معروف (ریبن) را به علیخانی تقدیم کرد و علیخانی گفت: مردم برای سفر حتما به خوزستان سفر کنید، بی‌نظیر است.

در پایان مسابقه عصرجدید محمد زارع با رای داوران به فینال رسید. همچنین گروه تئاتر آفتاب با  کارت طلایی علیخانی و عوامل برنامه عصرجدید به فینال راه پیدا کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی عوامل عصر جدید از خانواده شهید احمدی روشن/شرکت کننده آبادانی به علیخانی چه هدیه‌ای داد؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..