تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چطور از خانواده‌هایی که بچه کوچک دارند، میزبانی کنیم؟

چطور از خانواده‌هایی که بچه کوچک دارند، میزبانی کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ضمن انتشار پستی به بیان روش‌هایی برای میزبانی هرچه بهتر از خانواده‌هایی که کودکان کوچک دارند، پرداخت.

در این پست آمده است:

" یکی از قدم های بسیار خوبی که می توانیم درراستای افزایش صله رحم برداریم، فراهم کردن شرایط مناسب برای خانواده هایی است که فرزند کوچک دارند. بعضی وقت‌ها ممکن است توجه نکردن به این نکته باعث رنجش‌های میزبان و مهمان شده و صله‌ی رحم کمرنگ شود. در اینجا به چند پیشنهاد برای میزبانی از این خانواده ها اشاره می کنیم.

محیط خانه را امن کنید

قبل از ورود کودکان نوپا به خانه تان، خانه را از وسایل خطرناک امن کنید. سعی کنید دکورها و وسایل تزییناتی که احتمالا برای بچه ها جالب است، از جلوی دست شان بردارید تا به این ترتیب والدین بچه ها نیز نفس راحتی در خانه تان بکشند.

خوراکی های ارزان، ساده و مفید برای بچه ها تهیه کنید

اگر برایتان امکان دارد خوردنی های ساده و مفید برای بچه ها آماده کنید. اگر خودتان آن ها را درست کنید، ارزان تر و سالم تر نیز است و لطف بزرگی به مادر و پدرها می
کنید. خوردنی هایی مانند ذرت بوداده، سیب زمینی سرخ کرده، کیک خانگی و...... .

لوازم موردنیاز کودک را فراهم کنید

سعی کنید همیشه در منزل یک زیرانداز یا سفره برای بچه های کوچک داشته باشید تا هنگام خوردن خوراکی ها برایشان پهن کنید تا شما و والدین بچه ها نگران کثیف شدن فرش نباشید. یک جفت دمپایی کوچک نیز برای استفاده از سرویس های بهداشتی برای بچه ها فراهم کنید. توجه کنید اگر در خانه کودک ندارید، فقط با تهیه کردن یک باره این لوازم برای همیشه از میزبانی بچه ها خیالتان آسوده می گردد.

از کودکان سوال نپرسید

بچه ها را با پرسش هایتان کلافه نکنید. سعی کنید زمانی که کودک در منزل شما سپری می کند، اوقات خوشی برایش باشد و با سیلی از سوال های بزرگسالان مواجه نشود.

فضای بازی در خانه درنظر بگیرید

اگر شرایط دارید، گوشه ای از خانه تان را در اختیار کودکان قرار دهید و آن ها را به آنجا هدایت کنید تا بازی کنند. سعی کنید گوشه امنی را انتخاب کنید که به خودشان یا لوازم منزل شما آسیب نزنند.

وسایل ساده برای سرگرمی بچه ها تهیه کنید

تا حد امکان با لوازمی که در خانه دارید، اسباب سرگرمی بچه ها را فراهم کنید. حتی می توانید لوازم ارزان تهیه کنید و همیشه در منزل داشته باشید. اگر کتاب، اسباب بازی، برچسب و وسایل این چنینی نیز برای تان گران است یا به هردلیلی شرایط خرید آن ها را ندارید، با مقداری کاغذ و قلم یا مقوا می توانید بچه ها را سرگرم کنید. "

چطور از خانواده‌هایی که بچه کوچک دارند، میزبانی کنیم؟

بیشتر بخوانید: چگونه بدون موبایل و اینترنت مهمان‌داری كنیم؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چطور از خانواده‌هایی که بچه کوچک دارند، میزبانی کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..