تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومان مناطق سيل زده در شرايط بهداشتى مناسبى هستند

مصدومان مناطق سيل زده در شرايط بهداشتى مناسبى هستند پیر حسین کولیوند رئیس  اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازدید از مناطق سیل‌زده اظهار کرد: امروز از مناطق سیل زده و آسیب دیده حوادث جوی اخیر به علاوه بیمارستانها و مراکز درمانی بازدید کردیم.

وی ادامه داد: برخی از مراکز درمانی با مشکل دارو مواجه بودند که با هماهنگی‌های انجام شده بالگردهای اورژانس در حال رساندن داروهای مورد نیاز بیمارستان‌ها هستند.

کولیوند تأکید کرد: حدود ۱۵۰ نفر از مصدومان این حوادث جوی و سیل‌های اخیر با بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که اغلب آنها پس از دریافت خدمات درمانی ترخیص شده اند و تنها ۱۵ نفر  در بیمارستان‌های خرم آباد هنوز بستری هستند و تمامی آنها در شرايط بهداشتى مناسبى به سر می‌برند.

انتهای پیام/

انتقال مصدومان حادثه سیل به کمک بالگردهای اورژانس 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومان مناطق سيل زده در شرايط بهداشتى مناسبى هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..