تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 بقعه متبرکه شهرستان گالیکش میزبانی «روز طبیعت»

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1398/01/13 شناسه خبر: 1472469

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های شرق گلستان از آمادگی بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان شهرستان گالیکش خبر داد و گفت: امامزاده سید حسن (ع) کیارام، امامزاده جعفر (ع) لیرو و تکیه بابا پاسنگ بالا آماده استقبال از گردشگران روز طبیعت است.

http://Nilkooh.irبه گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ جعفر ذوبی‌سرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای موفق طرح آرامش بهاری در شهرستان‌های شرق استان گلستان، اظهار کرد: به لطف خدا و به همت پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین خدام و هیئت‌امنای بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان برنامه‌های طرح آرامش بهاری از قبل از نوروز تا به امروز به بهترین نحو اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری در هشت بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان شرق استان در کنار سه ایستگاه نوروزی در این منطقه با استقبال مردم روبه‌رو شده است، افزود: حضور مشاوران وقف، مبلغان بومی و اعزامی از قم و غرفه‌های کودک از بخش‌هایی بود که بیش از همه توجه مردم را به خود جلب کرده است.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان با تأکید بر اینکه طرح «آرامش بهاری» و پذیرایی از زائران، مجاوران و مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به همین منظور فردا و در روز طبیعت نیز بقاع متبرکه و آستان امامزادگان شرق استان پذیرای مردم عزیز خواهد بود.

ذوبی‌سرابی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بیشترین استقبال در روز طبیعت از بقاع متبرکه به‌ویژه بقعه خالد نبی در شهرستان کلاله صورت گرفته است، گفت: در سال گذشته به علت ازدحام و استقبال بی‌نظیر مجبور به اعلام پر شدن ظرفیت نیز شدیم.

وی بابیان اینکه فردا هشت بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان شرق استان گلستان آماده میزبانی مردم در روز طبیعت هستند، اضافه کرد: امامزاده سید حسن (ع) کیارام، امامزاده جعفر (ع)، امامزاده موسی (ع) بازگیر، امامزاده عبدالله کلاله، تکیه بابا پاسنگ بالا، بقعه بی‌بی سکینه خاتون قلعه قافه، بقعه بی‌بی حلیمه و بی‌بی سکینه گوگل و بقعه خالدنبی (س) در کلاله این هشت بقعه متبرکه هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 بقعه متبرکه شهرستان گالیکش میزبانی «روز طبیعت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..