تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای خودروی سواری از جاده روستایی بلیلوند به خرم آباد +فیلم

نجات معجزه آسای خودروی سواری از جاده روستایی بلیلوند به خرم آباد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی سواری پژو که قصد عبور از جاده کنار رودخانه‌ای واقع در محور بلیلوند-خرم آباد را داشت، به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت و تنها لحظاتی پیش از رانش زمین از قسمت فروریخته جاده گذشت.

با توجه به فیلم‌ها و تصاویر دریافتی و خبرهای اعلام شده از سوی رسانه‌ها شرایط در استان لرستان به ویژه در شهرستان پلدختر بسیار اضطراری است. شب گذشته ارتفاع آب در این شهرستان تا پشت بام منازل بالا آمده و ارتباط مردم این منطقه را با شهرهای اطراف کاملا قطع کرده بود.

ارتش جهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های امدادی کشور در انتظار است تا با مساعدتر شدن شرایط آب و هوایی و فراهم آمدن امکان پرواز بالگرد با تمامی امکانات و قوا به کمک مردم سیل زده شهرهای مختلف لرستان بشتابد و جان هم‌وطنان عزیز را نجات دهند.

در ادامه فیلم لحظه عبور بسیار خطرناک خودرو سواری از این جاده روستایی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک مردم در حاشیه رودخانه طغیان‌کرده حصار کرج! +فیلم

انتهای پیام/

رانش زمین تنها لحظاتی پس از عبور خودرو در جاده روستایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای خودروی سواری از جاده روستایی بلیلوند به خرم آباد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..